Gå til innhold

intimt og ekkelt spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har fått infeksjon i underlivet etter mye revning og sying i forbindelse med fødselen??? får man en litt vond lukt der nede da??? synes det lukter litt dritt der.... jeg dusjer daglig, men allikevel så synes jeg det lukter dritt.... gjorde absolutt ikke det før fødselen, hjelp hva kan det være... tør ikke å gå til gynekologen heller, musa mi look like held etter fødselen så det er ikke aktuelt å vise den fram heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke anelse for jeg har ikke fødet enda.. men det høres ut som en infeksjon da..

Kanskje du kan finne deg et eller annet på apoteket?

Skrevet

Bakteriell vaginose kanskje?

Når det er sagt så gikk det minst 3 mnd før jeg ble kvitt den ekle lukta som kom i forbindelse med renselsen etter fødsel. Virker som det bare måtte ta så lang tid før kroppen fikk balansert seg ordentlig.

Skrevet

kanskje det er det det er, får vel ta en tur på apoteket.... er forresten 5 mnd siden fødsel...

HI

Skrevet

Vet ikke..men har lest at det er flere som sitter med musa i grønnsåpevann etter fødsel..Kansje du og kan prøve det..

Og prøve å ikke bruke såpe hver gang du dursjer..Ikke bra å vaske bort de bra bakterienen hver dag..Det er nå du trenger de..hmm =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...