Gå til innhold

Barnevogn på golfbane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det harry?

Jeg vet ikke helt hva jeg synes, men tror jeg synes det er litt harry...

Er ikke farlig eller no,tenker ikke på det.

Vi bruker fort 5 timer på en runde og da blir det lenge å ha bv.

Noen som spiller her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann spiller golf og jeg kan ikke helt se at ungen hadde syntes det hadde vært spesielt gøy å være med. Og ifht golfetikette betviler jeg at det er greit. Men harry? Nei...

Skrevet

Hun er 10 mnd så alt er egentlig greit.

Hvertfall så lenge hun har noe å se på.

Det er vist greit ifølge klubben,men jeg synes det blir litt rart...

Skrevet

Uhm.. er det lov?

For det første kan det faktisk være farlig å få en golfball i hodet når den kommer i 130 km/timen.. Barnet kan selvfølgelig ligge i polstret vogn etc, men skal vel ikke ligge nedi der i 5 timer?

Og om dere ikke spiller å en gudsforlatt 6-hulls i gokk, har banen garantert forbud mot barn i vogn..

Ganske harry, kanskje farlig.. Og utvilsomt upassende ihht golfens regler.

Minigolf er bra!

Skrevet

Hehe...du spiller ikke selv skjønner jeg.

Skrevet

Neivel..

Skrevet

VI skal ta sykkelvognen til driving rangen og teste ut hvordan det går:) Lillegutt er 9mnd og syns det er kjempegøy med sykkeltur så vi slår 2 fluer i en smekk. Så kan mannen min få stått og slått litt og vi sitter og heier. lol. Opplever ikke oss selv som harry;) hehe

Er jo bare å teste det ut:) Siden dere begge spiller så får dere bytte på å underholde mini!

Skrevet

Jeg ville aldri tatt med babyen når jeg spiller golf. Hvis man er uheldig (selv om sjansene er ørsmå) og en ball treffer oppi vogna, så er det adios til den ungen. Tviler dessuten på om du hadde fått lov av de som driver stedet.

Skrevet

Det hadde ikke jeg gjort iallefall, det kan være farlig utpå der det har jeg opplevd selv, mange som slår i hytt og pine. I tillegg er det som oftes 4 stk som går og er jo ikke sikkert de synes det er kos at dere har med baby som skravler når de skal konse hehe... synes det hørtes skummelt ut jeg.. men jeg skjønner dere, har også et lite nurk på snart 6 mnd og jeg må sette han bort når jeg skal golfe så da blir det ikke så ofte i år.. får heller ta det igjen..

Skrevet

Vi har gått på golfbane med barnevogn. Da har vi gått på små lokale baner på tider der det nesten ikke er andre folk.

Skrevet

Farlig er det ikke.Ikke der vi spiller hvertfall.Men hullene er jo lagt opp forskjellig fra bane til bane.

Vi er alltid barne kjentfolk som går i flighten så det er ikke noe stress.

Men tror jeg dropper det.Vi får heller bytte på.

Om 2 år kan hun spille selv:-)

Får dere lille på 9 mnd til å sitte i sykkelvogn?

Vi har prøvd men hun er alt for kort i bena så blir liggende helt i vinkel inni der.Det står også fra 18 mnd men vi prøvde uansett.

Har hatt henne på sykkelsete men vil at hun skal ha på hjelm og den er så stor at den sklir av.Så får vel vente med det også...hehe.

Rastløs mamma ja;-)

Skrevet

Vi har med barna våre stadig vekk på golfbanen.

De storkoser seg.

Poden på snart 4 spiller selv og elsker å være med rundt.

Frøkna på 1 synes det er kjempegøy å tusle rundt på banen.

Og når hun sover så bare triller jeg henne rundt i vogna med myggnett over.

Så lenge dere passer på at dere ikke har noen som slår i hæla på dere så er det ikke noe problem.

Og med litt vett i hodet ... så er dette en kjempefin avvekslig fra daglig lek. Og de får i tillegg masse trim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...