ifie Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Fikk melding fra han i formiddag : "Da har jeg kjøpt vogn!" Og jeg som nesten ikke trodde "jeg" skulle få ny vogn! Det ble ei svart Simo kombi med hvitt og svart mønster nedi baggen. Det fulgte også med veske, pute og teppe, men det hadde de ikke fått inn enda. Plutselig gikk det litt opp for meg at vi faktisk skal ha baby!
ifie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 Det er nattåpent her i byen i dag, så det var nattåpent-salg. Han kjøpte den siste klokka halv tolv i formiddag - fordi han tilfeldigvis kom på å stikke innom å se om det var noe av interesse Flinke kjæresten min
Mamma med to søte små Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Da er det den special edetion vogna han har kjøpt Det er blitt lagt så mange av den. Så kjekt med ny vogn!
ifie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2009 Ja, det er den JA, veldig herlig med ny vogn! Vet du om de kom i flere farger? Jeg er veldig fornøyd med den vi har nå, altså, men er bare nysgjerrig
Mamma med to søte små Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Simo kommer i flere farger, men ikke den vognen dere har kjøpt. Kjekt med en vogn som ikke mange har Vurderer også sterkt simo, men kanskje duoen. Vanskelig med vognvalg
ifie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2009 Vi har Simo duo til gutten vår. Den er super! Vi valgte duo fordi bagen er større. Han er født i mai, og vi tenkte han fortsatt skulle få plass i bagen til høsten og vinteren. Nå kan vi sette bagedelen til duoen over på den nye vogna om det skulle bli dårlig plass i kombi-bagen til våren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå