Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 For noen år siden så jeg et program på tven (tror det var på Nrk 1), om en jente som var blitt mobbet i mange år... Hun leste opp et dikt/tekst, og den har festet seg til hjernebarken min i alle disse årene... Noen som vet hvem denne jenta er, eller hvem andre som har skrevet det? Teksten var noe slikt: "Thank you for nothing, and that is a lot. Thank you for all the pain that I've got. Thank you for all the tears that I've cried. Thank you for all the days I've wanted to die"
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 hmmm - ikke vet jeg, men fant noe lignende. Kan det være denne? http://www.lyricstime.com/yohanna-troell-thank-you-for-nothing-lyrics.html
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Kanskje jenta var Anne Sofie Hansen (nå tror jewg hun har byttet navn til Aya Sofie). Hun sto frem på NRK for noen få år siden ja, ga liksom mobbing et ansikt. jeg er fra samme sted som henne, derfor jeg husker det så godt. Men kan ikke hjelpe deg m diktet..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Hvorfor lurer du på hvem denne jenta er? Hadde hun lyst hår og var ca. 14-17 år? Og mye kviser i ansiktet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå