Gå til innhold

Ok, jeg er sikkert sær men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i en sen familiemiddag, og ba svigers om pass av jentungen fra lørd ettermiddag til sønd morgen. Nå ringte de og sa at de ville hente henne lørdag morgen, ta med bort og levere sønd ettermiddag. Det er jo veldig hyggelig at de vil passe henne, men jeg har gledet meg sånn til helgen, for da kunne vi endelig være litt sammen etter mye jobb og reising i det siste. Får meg ikke til å si noe heller, de må jo få legge planer også..men..er jeg litt sær som ble litt lei meg for at de ikke tar oss med på råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er veldig sær synes jeg. Det er jo bare snakk om noen ekstra timer i forbindelse med en barnevakt som dere har spurt om.

Skrevet

siden du spør så pent skal jeg svare deg pent og si at :Ja, frue, du er nok litt sær :) som jeg skjønte ville de da ha jenta di litt lenger enn du spurte? jeg tror de bare tenker at dere skal få fri litt mer, og så tenker de sikkert på å finne på noe superhyggelig med barnebarnet sitt..

eller, jeg vil forandre på det om at du var litt sær, jeg synes du var ganske sær ;)

Skrevet

HI her

Takk - jeg er enige med dere:-)

Det er bra å kunne bli tatt litt i ørene mens man er anonym.

Skrevet

He he ja det er det =)

Og jeg vet akkurat hvordan du har det! Det er kjempeherlig å ha barnevakt en liten stund og få slappe av, men du savner de veldig når de er borte. En liten stund etter at de har kommer hjem lurer du litt på hvorfor du savnet bråket og sutringa he he =)

Skrevet

Tenk at man kan ha en så høffelig tone ovenfor hverandre uten å pøse på med banneord og hele pakka! og oppå det hele, en HI som smiler og takker for svarene.... :D

Hærlig!

Hilsen den andre anonymen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...