♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Begynt å få brun utflod og litt fersk blod på papiret i kveld, så ser ikke mye lyst ut denne gangen heller.., Mister i SA i November... Skal på min andre tidlige UL på Tirsdag, men ser ut som jeg må ringe ned i morgen å få time.....
mednr5imagen Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Ønsker deg lykke til og det beste for deg..husk at det KAN gå bra! Håper blødningene gir seg..varme tanker til deg!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 Takk... er 10+4 i dag, og syns dette er veldig vanskelig. Legen min har ferie, kan jeg ringe til føden i morgen og få time til UL??
*Baby#3* Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Stakkars, føler med deg. Jeg er gravid for 3. gang i år, og i går kveld fikk jeg også først brun utflod. Har blødd en del i dag og har ikke mye håp. I tillegg fikk jeg omgangssyke i natt. (klage, klage:)) Håper det fortsatt er liv hos deg. Jeg har to jenter fra før, og med begge blødde jeg litt selv om alt var bra.
*Baby#3* Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Jeg gikk forresten på legevakta da jeg begynte å blø med minstejenta. Da fikk jeg henvisning til gynekologisk avdelign til ultralyd dagen etter.
Gjest Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Uff, dette var trist å lese. Håper det går bra og at det ikke er noe farlig blødning. Når var du på din første UL? Ser du ligger rett foran meg. Jeg har vært på to UL allerede. Rett og slett fordi jeg var bekymret. Tenker på deg. Krysser alt jeg har for deg.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2009 Var på UL i dag igjen ) Og alt er KJEMPE FINT )) Kunne se den lille akrive babyen sprelle med armer og bein og hjerte slo kjempe fint ) er 10+5 i dag, så passer nøyaktig med EL og min utregninger.. ))
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Så flott humlebie!! Må ha vært helt supert å se den lille sprelle, når en muligens har innstilt seg på det verste. Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne. Du får ha lykke til videre.
Cupcake! Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg skikkelig gla på dine vegne :-) Så deilig å se at det er fullt av liv når man forventer det verste. hurra hurra hurra.... :0)
*Baby#3* Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 Så godt å lese! Det er jo som å få barnet på nytt.. Ønsker deg et godt svangerskap.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2009 ååå tusen tusen takk jenter )) dere er bare helt fantastiske )) Ja, nå kan jeg slappe godt av, skal på liten mini-ferie med venniner og unger i morgen til søndag.. så nå skal den nytes fult ut ))
Ladycaliente Skrevet 19. juni 2009 #12 Skrevet 19. juni 2009 Godt å lese en glad historie. Var selv på UL i dag men det så ikke lyst ut. Hadde skikkelig kramper i magen 2 dager siden etterfulgt med blødning.. Legen sa at det enten er MA eller at jeg er kortere på vei enn beregnet.. Tok blodprøve i dag for å måle hcg og skal ta ny på mandag samt ul på tirs. Lykke til videre med svangerskapet:)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 19. juni 2009 #13 Skrevet 19. juni 2009 SÅÅ godt å lese at alt var bra!! Vi er ca. like langt på veg, jeg er en dag forran deg, så kryssa fingrene mine for deg når jeg leste innlegget ditt først. Deilig følelse å se den lille sprelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå