CMH Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Hvordan gå frem for å bli bedre kjent med de i gruppa? ) Vi er 4 stk i gruppa, og alle virker veldig hyggelige.. To av jentene der kjenner hverandre fra før, så de kommer jo lett overens. Kjenner de jo ikke veldig godt heller, 2 ganger har vi møttes på helsestasjonen.
Høna08 Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Vi er åtte i gruppa og det var bare det første møtet vi hadde på helsestasjonen. Etter det har vi møttes en gang i uka til lunsj. Møtes hjemme hos hverandre og tar det på rundgang. Kjempestas, nå har vi møttes slik i fem måneder og begynt å kjenne hverandre såpass at vi har begynt å treffes på kvelden for ting også (uten barn ;-) )
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Nei, møtast ikkje (i allefall ikkje såvidt eg veit). Vi er vel 6stk i gruppa...har møtt dei 2gangar, begge hos hs. Nokre av dei på gruppa kjenner kvarandre frå før, ei pratar ikkje norsk (og lite engelsk), ei møtte eg på sjukehuset og ei var barnehagetanta mi då eg var lita.... Trur yngste er ca 10år eldre enn meg. Dessuten bur eg eit stykke i frå "sentrum" i tillegg til at det er litt "gjeng fiksering" bland småbarnsmødre i området (føler eg). Skal flytte til hausten, så håpar å møte folk som er meir inkluderande då.
prinsesse+spire Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Vi er 6stk i gruppa, har møtes en gang på helsestasjonen. der utvekslet vi telefonnummer, og etter det hatr vi hatt treff ca en gang i uka... hatt lunch hos hverandre gått turer, vært på kafè og lignende. har vært kjempe hyggelig!
FruTB Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Vi hadde treff på hs to ganger - dette var i januar. Siden da har vi møttes på kafé eller hjemme hos hverandre en gang i uka. Kjempekoselig Gruer meg til de andre skal ut i jobb og treffene opphører - er bare jeg som skal gå hjemme i ett år til :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå