endelig gravid :) :) !! Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 hun fyller 6 år.... Har kun feira med familien tidligere,men denne gangen skal hun be noen få veninner.. lager dere både mat og kaker eller???
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Pølser i brød og sjokoladekake f.eks. Ha en liten gottepose til de som kommer. Ha litt leker inne eller leke ute?
endelig gravid :) :) !! Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 takk for svar .. Noen fler??
Fallerifallera Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Hvis bursdagen er litt sånn i middagstida er det kanskje greit å ha litt mer mat enn "bare" kaker? Pizza er jo enkelt og greit, og kan jo lages på forhånd. Ellers husker jeg selv fra den alderen at jeg synes sånn sommerfuglbløtkake var heelt topp! Veldig enkelt: Du bare deler bløtkaka i to på midten (før du tar på krem) og snur halvdelene med "buen" mot hverandre. Ta en banan i midten som kroppen på sommerfuglen og bruk lakris eller noe til følehorn. Og så pynter du med litt sånn jentestæsjgodteri.
endelig gravid :) :) !! Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2009 oj så enkelt å lage sommerfuglkaka Det skal jeg prøve Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå