Gå til innhold

WTF er dette med nakne parbilder på Facebook?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG VIL IKKE SE DEG OG DAMA/TYPEN DIN NAKEN!

Er det så jævla vanskelig å fatte?!

Og neida jeg trenger ikke trykke, men du trenger faen ikke klikke på at det skal komme i "newsfeed" heller!

Det er tredje venneparet av meg/oss som legger ut nakne parbilder fra fotograf, og jeg vil faktisk ikke se det jeg, finnes ikke interessert!

Hvor stort eksponeringsbehov trenger man egentlig å ha da?!

Kanskje på tide med noen nye venner?! (påkledde osm sådan!?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interesting ! Slett dem som venner, da !

Hadde flirt godt om jeg så rattetuttene til noen av mine venninner, det ville vel strengt tatt ikke vært det store oppstyret fra min side. Vender den blinde øyet til.. eller noe..

Så hissig da, he he.

Skrevet

Hehehe...det er få av mine venner på facebook som er interesante nakne (tror jeg da..) Men jeg hadde nok ikke klart å la være å se alikavel=)

Men jeg hadde aldri tatt nakenbilder (proffe eller ei) av meg og typen og lagt dem ut på nettet...Hellu nettvett;-)

Skrevet

Hadde jeg lagt ut nakenbilder av det forefallende greine her tror jeg de hadde ringt etter gulebilen altså.

Skrevet

Hæ? Gjør folk sånt nå? Hehe:) Og jeg føler meg dristig som har magebilde der bare. Magen er bar, resten av meg er påkledd (og hodet er avhugget), sånn i tilfelle noen misforstår..

Skrevet

Avhugget?! LOL

NEida, jeg kan jo ikke slette dem heller, to av de tre er nære venner.

En er mer perifer.

De to med størst eksponeringsbehov er min manns beste venn og min manns beste venninne... Kan jo ikke slette dem liksom...

Skrevet

Ja, i mangel av bedre ord ble det visst "avhugget".. He he:) Morbide mordbilder fra den andre siden fra meg altså! :D

Du kan kanskje ikke slette dem, men du kan da kommentere bilde med en enkelt "dislike" f.eks. He he:)

Skrevet

En annen kompis av han har skrevet WTF under bildet og jeg sa meg enig;)

det får holde:p

Skrevet

Ha ha, syns jeg ser deg intervjue potensielle venner: "Si meg, hva er ditt forhold til nakenbilder"

Skrevet

Hahahaha!

OgTippen, jeg blir litt muggen når jeg liksom blir påtvunget menneskers nakenhet, greit om det er vilt fremmede på en måte, men folk jeg skal se i øya et par ganger i uka liksom!?

Skrevet

Haha,dette fikk jeg opp på newsen min og. Tror forsåvidt vi har den samme personen som venn ;) Stor type med masse tatoveringer..?

Skrevet

LER

Hadde lurt på om de var riktig vel bevart selv jeg altså.

Ko- ko.....

Fikk et levende bilde i hodet selv. Morsomt og lagt ut nakenbilde av meg selv. Lurer på om Mom2two, Spetakkel, Silja, Haldis og Jenny-Penny fremdeles ville vært venn med meg da;-p

I erotisk positur.. selvsagt. bena litt i kryss med stumpen i været.

Skrevet

Haha Tøysetipp- DET hadde jeg digget:) og gubben hadde kanskje giddet å se på facebook for engangskyld;)

*inn å sjekke bilder*

Skrevet

Hahaha, skal vi være venner på FB Tippen!?

Bare for det bildet asså!

(så kan jeg videreformidle det til Mor til Gunnar aka :::), Dronningen, Theomammisen, Tonjuz, og de andre 20 dibberne jeg har der inne)

LOL

Skrevet

Jenny-søta jeg vil skåne deg for traumer kan du skjønne:-))))

Herregud, tillab har du hele skalaen eller? Ja, bli min venn så skal du få enda mer å bryne deg på. Knis

Skrevet

Hihihi:)

Stiiilig...

Blir fint å fortelle gubben vet jeg; har fått meg noen nye dibvenninner på FB, fordi vi skal dele nakenbilder:p

Skrevet

hihihi...nå ble jeg selvsagt litt nysgjerrig.

Men finner ikke at du har kommentert noen slike bilder inne på profilen din jeg...

Skrevet

tillab, du har sære venner ass!

meg og lille vampyr; jeg har lurt lenge på hva som hadde skjedd med hodet ditt! hvem hogde det av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...