Gå til innhold

når kjente dere liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid for 3.gang. 1.gang kjente jeg Lisa da jeg vsar 14 uker på vei. Vegard kjente jeg ikke før jeg var 20 uker fordi morkaken lå fremfor. Nå er jeg 11+3 og føler jeg har kjent liv den siste uken. Tror ikke det er mulig, men jeg kjenner det igjen fra de andre gangene. Sannsynligvis er det bare luft, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjente liv med jenta mi etter uke 20 tror jeg men denne gangen ca i uke 16. Er kanskje litt tidlig i uke 11 men kan jo være:)

Skrevet

Med førstemann så kjente jeg liv en gang i uke 18, men nå med nr 2 så kjente jeg liv allerede i uke 11;)

Skrevet

Nå med nr tre har jeg kjent liv allerede i uke 15.

Fatter virkelig ikke at det er mulig å kjenne før det, men tror dere jo...

Skrevet

er 17 uker på vei og jeg har kjent liv i noen uker tror jeg. de første gangene trodde jeg d måtte vere luft men nå når jeg kjenner d daglig så vet jeg at d var små spark. samboeren min kunne faktisk kjenne d utenfor magen min her for 2 dager siden.. jeg kjente først så jeg sa jo self ifra til han så han fekk kjenne også? det er første svangerskap og hadde ikke trodd jeg skulle kjenne noe før om noen uker enda. :)

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg har kjent daglig liv fra 17+2, men jeg er førstegangs da, så det blir vel ikke helt det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...