gordingoingslim Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Trenger litt hjelp her..Hva slags regntrekk har dere? Kan jeg bruke regntrekk for kun sete eller må jeg kjøpe regntrekket for kombinert bag og sete? Det som følger med tvillingvogna er jo for sete og jeg skal jo ha en babybag og sete til storebror...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Dytter opp og lurer samtidig på om du er fornøyd med vogna?? Hvor stor blir den sammenslått? Er laaaaaaaaangt inni søskenvogn-jungelen om dagen, og blir ikke klok....=/ Hva slags bil kjører du, og går det greit å få med vogna?
Lykke X 4 Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har dobbelt regntrekk til søskenvogna. Også har jeg regntrekk til bagen. (følger jo med regntrekk både til søskenvogna og bagen). Tror det skal fungere sånn at man setter på det doble regntrekket. Åpner opp hele glidelåsen på den siden bagen er, slik at bagen kommer igjennom. Og så har man regntrekk på bagen i tillegg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå