Gå til innhold

Noen med OTH søskenvogn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Trenger litt hjelp her..Hva slags regntrekk har dere? Kan jeg bruke regntrekk for kun sete eller må jeg kjøpe regntrekket for kombinert bag og sete? Det som følger med tvillingvogna er jo for sete og jeg skal jo ha en babybag og sete til storebror...

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Dytter opp og lurer samtidig på om du er fornøyd med vogna?? Hvor stor blir den sammenslått? Er laaaaaaaaangt inni søskenvogn-jungelen om dagen, og blir ikke klok....=/ Hva slags bil kjører du, og går det greit å få med vogna?

Skrevet

Jeg har dobbelt regntrekk til søskenvogna. Også har jeg regntrekk til bagen. (følger jo med regntrekk både til søskenvogna og bagen).

 

Tror det skal fungere sånn at man setter på det doble regntrekket. Åpner opp hele glidelåsen på den siden bagen er, slik at bagen kommer igjennom. Og så har man regntrekk på bagen i tillegg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...