Gå til innhold

Bor alle her i Norge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall hvor bor dere,og trives dere der?

Er det pga mann,eller andre ting dere har flyttet?

 

Nyskjerrig da jeg selv har engelsk kjereste og skal flytte dit etterhvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg bor i utlandet. I Belgia.

Trives ikke. Men sambo vil ikke flytte til Norge, så da får jeg bare bo her.

Skrevet

Ah kjedelig! :(

Har vurdert mye frem og tilbake. Kjæresten min vil ikke flytte til Norge,men det tror jeg er kun fordi han ikke vet hvordan det er her. Han har bare vært her en gang,kjenner ingen og syntes det var for kaldt(jeg bor i nord og han var her i desember :P)

Så jeg tenker å gi England en sjangse,samtidig som jeg "introduserer" han for Norge..Lar han se det ikke er så ille :)

Håper jo jeg kommer til å trives i England,men føler liksom Norge e det beste for meg! Gjør det for den lille familien vår..så da blir det liksom litt enklere :)

 

HI

Skrevet

Jeg bor i Sverige Stockholm:)

 

Mannen min er svensk vi har bodd her de siste 4 åra:) Trives kjempe godt!!

 

Det var for kjærligheten jeg flytta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...