Gå til innhold

Hjelp! Jeg lekker urin...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal ha nr tre, har siden uke 17 lekket mer og mer urin. Kniper og kniper, men når jeg hoster, ler eller nyser kommer det urin.

 

Noen andre???

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Ja, du er ikkje aleine. Venter og nr.3 og er i uke 19. Opplever det akkurat som du, så flyr på toalettet heile tida for å tømme blæra, er eg litt tissatrengt, så lekker det ved nysing o.l... :-( Prøver å gjøre knipeøvelser, men får liksom ikkje heilt tak i det...

 

Trur eg må spør gynekologen ved neste besøk, tør ikkje tenke på korleis det blir på slutten og etter fødsel...grøss og gru....

Lenke til kommentar

Jeg sliter med det samme. Skal ha nr tre, er 21 uker. Har hatt en runde med forkjølelse nå, og da ha problemet vært stort. Kniper og kniper, men opplever ingen bedring...

Har tenkt å ta det opp ved neste legebesøk.

Lenke til kommentar

Det går som regel over etter fødsel ,men viktig da med knipe øvelser...

Dere kan få blåresept hos legen på inkontinens utstyr,slik at dere ikke må stå for alle kostnader selv.1/4 av alle kvinner får disse problemene før eller etter fødsel men det er heldighvis forbigående... : )

 

Kylie truser finnes til gravide med slike problemer...

 

Kylie trusene kan kjøpes direkte over disk på apoteket eller man kan gå til lege å få blåresept på 8 stk nesten gratis.Paragraf 5.

 

Kylie truser ser ut som en truse ,men virker som et bind,bare man kan vaske de som vanlig i maskinen på 85 C ca 200ganger.De gir ingen lukt og puster bedre enn bind.

Finnes i 2 farger; hvit og sort og forskjelige modeller standar ,style og super.

.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...