Gå til innhold

Har noen av dere opplevd dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-At bilen pluselig tar fyr ?

-At man detter i trappa og brekker nakken ?

-At noen kommer igjenom soveromsviduet ditt og kidnapper barnet ditt ?

- At noen stjeler bilen din mens du eller barnet ditt sitter i bilen ?

-At man blir påkjørt og dør ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om jeg hadde opplevd å ha blitt påkjørt og dødd, hadde ikke jeg vært her??

Skrevet

jeg døde en gang jeg satt i bilen utenfor butikken mens mannen min handlet. Bilen tok faktisk fyr og vi brant opp hele gjengen..Trist igrunnen..

Skrevet

Jeg har stoppet ved 2 biler som plutselig har tatt fyr. Jeg har vært innblandet i en del bilulykker. Jeg har opplevd et barn som ramlet i trappen, og svimte av og sluttet å puste(hjertet slo, men hadde ikke pusten kommet igjen når den gjorde, så hadde det også stoppet). Jeg har en venninne som opplevde det samme som den 13-åringen som ble slept under en bil i dag.

Ingen planlegger at de skal oppleve ulykker, men de tingene du nevner og flere til skjer jo daglig hos ulike mennesker. En vet bare ikke hvem den neste er......

Det tar tid å skape et liv, men det tar en brøkkdel av et sekund å fjerne det fra jorden igjen......

Skrevet

Du kan jo spørre Kate og Gerry McCann om de synes det er lurt å la barn være alene en liten stund.

Skrevet

Jeg har opplevd at bilen har begynt å lukte svidd.

Jeg har opplevd at en slektning brakk nakken i ei trapp

Har ikke opplevd kidnapping av barnet

Har ikke opplevd at noen tok barnet fra bilen, men opplevde en gang at politiet brøt seg inn i bilen og tok ut barnet da jeg var borte, ja.

Har opplevd at broren min ble drept i trafikkulykke.

Skrevet

-At bilen pluselig tar fyr ?

Ikke jeg, men mannen har, og var 30 meter hjemmefra. Jeg tauet den brennende bilen inn i vår innkjørsel, han helte vann på.

-At man detter i trappa og brekker nakken ?

Ville jeg sittet her da?

-At noen kommer igjenom soveromsviduet ditt og kidnapper barnet ditt ?

Da tror jeg det i såfall må ha skjedd akkurat nå og den skyldige er Spiderman, siden jeg har soverommene oppe.

- At noen stjeler bilen din mens du eller barnet ditt sitter i bilen ?

Asså, mens JEG sitter i bilen?! Hehe...

-At man blir påkjørt og dør ?

Igjen, ville jeg svart på denne tråden da kanskje?!

Skrevet

Sjansen for at noen som har blitt drept i trapp eller bilulykke skulle svare på denne tråden, er minimal, det sier seg selv. Ën kjapp runde på google viser imidlertid at dette er ting som kan skje, ja.

Og dårlig bilsikring forårsaker mange skadde barn hvert år, det er ganske klart.

Ønsker du å poengtere at folk er hysteriske fordi de ikke lar unger sitte igjen i bilen mens man handler, at trappegrind er noe tull, at sikring av vinduer er noe tull og ikke minst at riktig bilsikring er overdrevent.

Eller er det noe annet du vil si?

Skrevet

Bilen til min onkel tok plutselig fyr !! Ganske ny bil, toyota.

Hadde stått parkert utenfor hytta i 2 døgn. Bilen tok fyr og ble totalt ødelagt. Forsikringselskapet hadde vistnok flere saker fra tidligere der det samme hadde skjedd. Ingen kan gi noene forklaring på selvantennelsen. Ganske skummelt!

Skrevet

Ja faktisk. Satte meg inn i bilen for å reise å handle, hadde vel kjørt en km eller noe så begynte det å lukte veldig svidd, ikke lenge etterpå var hele bilen fylt med røyk, så jeg fikk slengt meg til siden av veien og kastet meg ut.. så løp jeg ned ei trapp like ved, som førte ned til brannstasjonen, men i hastverket klarte jeg å snuble og tryna nedover hele trappa, med det resultatet at nakken brakk.. vel krabba meg nedover og fikk tak i noen.

Men ikke nok med det, var en kveld rett etter vi hadde lagt oss, hørte jeg plutselig et vindu knuse, og jammen meg hadde dem klart å snappe med seg ungen..fant han igjen veldig fort da heldigvis..

Det samme gjaldt en gang vi var i Strømstad, da kom det en jævla full svenske, og tok bilen hvor jeg og unga satt, og dura av gårde, klarte å overmanne han, og fikk kasta han ut av bilen, men han klarte å komme seg inn igjen og dro meg ut av bilen, spant bilen rundt, traff selvsagt meg, og kjørte rett over meg, og jeg døde.. Skikkelig uflaks kan du si..

Skrevet

Bilen min tok fyr mens jeg kjørte... Vet ikke hvorfor, men det begynte å brenne bak eller under, kjente bare lukta og så ingenting først, men bilen var overtent da jeg fikk stoppet. Veien måtte evakueres og sperres av pga eksplosjonsfare faktisk, og bilen brant helt opp.

Det var i 2000. Vemmelig opplevelse.

Skrevet

Jeg også har opplevd at bilen jeg kjørte tok fyr i 120 km/t på E6.

Min første egne bil.. Ble stress å få ut bikkja og andre verdisaker.

Utrolig at når ei jente står ved en brennende bil langs en motorvei og veiver med arma..; at ingen stopper!

Skrevet

Min begynte også å brenne på E6... ved Rygge/Moss...men da var det flere som stoppet, heldigvis. Ikke at det hjalp noe, da, men det var jo i det minste hyggelig med litt selskap mens bilen brant opp foran øynene mine %-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...