lab79 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Jeg skal til kontroll imorgen på Haukeland da baby har funnet det for godt å snu seg med rumpa ned i bekkenet i uke 38. Hvilke undersøkelser gjør de der? Har hatt "morgenkvalme" siden positiv test (kaster fremdeles opp daglig, men ikke døgnet rundt som de 4 første mnd.), og hopper rundt på krykker pga bekkenløsning. Kan jeg håpe på å bli satt i gang til termin? Er totalt utslitt, og klarer ikke tanken på å måtte gå i 3 uker til!! (Har termin om 1 uke.) Litt nervøs for stor baby i seteleie kombinert med bekkenløsning...
erteposen + 4 Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er ingen ekspert på kk og setefødsler, men har flere venninner som har født der. Bare gode ord, så jeg skal ikke skremme deg:) På kontrollen sjekka de om mor og barn hadde det bra, og ved mistanke om stort barn blir en sendt på ul. De setter ikke igang før termin om de tror barnet er lite eller normalt, men de er flinke til å ta hensyn tli mor også ved seteleie. Du kan jo si at dere føder store barn i familien, og du har store smerter av bk:) Igangsatt fødsel er jo temmelig heftig, men du får jo epidural også. Lykke til. Gi tilbakemelding!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå