Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Jeg hater livet mitt, går til behandling og det har ikke hjulpet så mye så langt, vil ikke ta medisiner, og hver dag sliter jeg med en ny "sykdom".. Disse symptomene sliter jeg med stadig mer eller mindre: - smerte i brystet - svimmelhet - øresus - muskelsmerter - følelsen av å bli kvalt - prikkning i hendene/munnen - følelsen av å miste kontroll - hodepine - muskelrykninger - synsforstyrrelser - får utslett jeg har hatt ASL, MS, hjernesvulst, hjertesykdommer, allergisk reaksjoner, blodkreft bl.a og alt dette psysisk. + jeg hater å gå til legen! flere som er hypokondere her?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Om du ikke vil ta noen form for medisiner, så vil jeg si at du rett og slett LIKER å være syk. Du har nå sikkert angst. Det tyder den øverste smørbrødlista på. Symptomene der er vanlige for angstanfall, fysisk sett.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Du trenger jo ikke medisiner mot dine innbilte sykdommer, men kanskje en antidepressiva kunne hjulpet..? Hva med å bli henvist til hypokonderklinikken i Bergen? Hypokonderi er jo svært slitsomt for den som er rammet. Samtidig må jeg innrømme at det er litt komiskt også...Har en venn som bare "måtte" få seg selv utredet etter at han hadde kastet opp rødvin i fylla (BLOD!!!) Han visste at det bare var vin,men ble så engstelig at han tvang seg selv gjennom den hæsligste undersøkelsen som finnes på et sykehus....Og selvsagt var han frisk som en fisk.... *knis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå