Gå til innhold

Murringen har gått over til å bli en slags verkende følelse...


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Til og med i går hadde jeg nesten konstant murring..litt annerledes enn menssmerter.. I dag har det gitt seg og er mer en "verkende" følelse som kommer i ny og ne.. Rart å kjenne på det som foregår i kroppen :) Dette er vårt første barn, og jeg har aldri vært gravid før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en verkende følelse som kommer og går, litt annerledes enn menskramper. Ble veldig bekymret først men etter å ha forhørt meg med andre og lest diverse artikler, har jeg forstått at det vsstnok er normalt. Ikke så greit for oss som aldri har vært i dette gamet før... Hvor langt har du kommet? jeg er 5+0 så veldig tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MillaCamilla!

 

Det høres betryggende ut :) Ble litt bekymret med en gang jeg kjente det..for det verket sånn at jeg måtte "stoppe opp" litt..men, så etter at jeg kjente det flere ganger i dag tenkte jeg at det må være normalt :)

 

Og nei..det er ikke så lett når man aldri har opplevd det før :)

 

Jeg er 4+4 i dag.. Testet positivt for to dager siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! For meg føles fortsatt helt uvirkelig:) Må nesten klype meg i armen for å tro det:) Lykke til videre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte! Føles ganske uvirkelig her også foreløpig...samtidig er jeg lykkelig for at det endelig klaffet!! Lykke til du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...