Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 27 uker.Har hatt en del kramper i leggen på natten de siste ukene.Fikk tips om å knynte en ulltrå rundt ankelen om natten.(kjerringråd)Gjorde det i natt, og hadde ikke en eneste krampe.Sprøtt men det funka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant. Da vet jeg hva jeg skal se etter neste gang jeg er ute å handler. Har hatt noe kramper i leggen, heldigvis ikke ofte, men kan være greit å ha klart noe ulltråd dersom jeg skulle få kramper igjen.. Antar du knytter det rundt ankelen når krampene er, og ikke har en ulltråd der hele tiden? Vet du om det funker dersom man får kramper i tærne også?

Skrevet

eller legg ei såpe i senga. like sprøtt, men god hjelp :D

Skrevet

Jeg våknet 06.12 av et utrolig krampetak i den venstre leggen min i dag. Det er første krampen jeg har hatt i dette svangerskapet-og nå er jeg 20 uker på lørdag.

Har kjent begynnelsen på krampe flere netter og morgener i et par uker nå. Så hvis jeg knyter en ulltråd rundt ankelen eller legger såpe i senga(?),så kan det hjelpe? Andre tips? :)

Skrevet

Til Januarjenta.Jeg knynter den rundt leggen før jeg legger meg,og tar den av om morgenen.Vet ikke om det hjelper for tærne.Men man skulle jo tro at det burde funke der også.

Skrevet

Har ikke prøvd det selv, men en stålkniv under madrassen skal visstnok være et gammelt kjerringråd som virker!

Såper og ulltråd er også kjent. Artig hvis det i tillegg virker :)

Skrevet

jeg begynte med magnesium tabeletter...

skal egentlig ta to hver kveld... men jeg tar bare en, ellers blir jeg så dårlig i magen... men det holder...;-)

krampene er så og si borte;_)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...