Gå til innhold

ARGH NÅ ER JEG SINNA

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte en reima dress fra ei på finn og spurte hvordan tilstanden på den var..jo den var jo ikke ny, men pent brukt. på bildet så den fin ut. fikk den i posten nå..haha pent brukt sier jeg bare. hull på begge beina og den ene reima gummistrikken er borte, hun har sydd på en svart skolisse isteden.. 540kr takke meg til,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dra og bank hu opp :P

jeg hadde iallfall klikka i vinkler

Skrevet

Du tuller?? Ta kontakt og si du vil heve kjøpet.

Skrevet

ja hun sa hun skulle overføre pengene tilbake. hun prøver å overtale meg til å beholde dressen og at hun kun betaler tilbake 250kr..hadde ikke betalt 5kr for dressen engang. håper virkelig hun gir meg pengene tilbake. søren jeg som hadde gledet meg til dress

Skrevet

Slikt er så utrolig kjipt. Mister lysten på å kjøpe noe selv pga slike tilfeller.

Hvordan dress er du ute etter?

Skrevet

reima tec høst str 86. finner det ingen steder..synes det er altfor mye med 1000kr ny

Skrevet

Skjønner, da kan ikke jeg hjelpe deg. Enig med at det er dyrt med 1000 kr.

Skrevet

Er høstdress og vårdress det samme?

Altså den som man bruker nå?

Eller er det den tykke?

Skrevet

ja høst og vår er den samme :)

Skrevet

å forbanna altså!!

Skrevet

hihi ja hvis jeg hadde hatt en jente så :)

Skrevet

er den man bruker nå ja

Skrevet

Har kjøt mye på finn men heldigvis alldri opplevd det du har opplevd.

Men: 570 kr for en brukt dress er alt for mye!!! Ville kun kjøpt for under en tredjedel av fullpris.

Det finnes mange fine billige nye dresser. Sliter barnet ut en billig dress kan du jo bare kjøpe en ny. Jeg har selv hatt billige dresser til mine barn som har holdt seg bedre enn nye Reima dresser. Tullepriser spør du meg!

Skrevet

Betalte 490 NY for snuppa sin på babyproffsen på Nordby.. Kanskje verdt å sjekke ut?

Skrevet

men det er jo i sverige?

Skrevet

jepp, men ikke så langt fra Oslo da;)

Skrevet

Har en kjempe lys rosa en. Veldig søt;)

Betalte vel bare 400 for den ny, hadde vært lurt å selgen den for 540 på finn da...

Skrevet

Ja det er i Sverige, rett over grensa...

Men du betalt jo ganske mye for en dress som ikke sto til prisen, hvorfor ikke kjøpe splitter ny dress til en lavere sum?

Svenske krona er lav ennå...

Skrevet

Vel vi har ikke bil for det første, og det er jo det styret å ta bussen til sverige med to unger..Da betaler jeg heller fullpris for en dress. blir jo ikke mye å spare uansett. Bussbilletter koster det og

Skrevet

Hvis du vil kan jeg sjekke hvilke str jeg har igjen i butikken:)

Skrevet

Kjøp heller nye uteklær til ungene. Brukte dresser man ikke vet holder mål er ikke bra nok for mine jenter. Er 30 prosent på Reima på Storo om du bor i Oslo ta deg en tur dit.

Skrevet

Jeg kjøpte ny i størrelse 86 i dag for 700 kr. Be butikken ringe rundt om du ikke ser den i den butikken du er. Fikk alt jeg ville ha i dag til jentene kjøpte massse Reima luer dresser sko votter til 30 prosent. Det de ikke hadde i den butikken henter jeg i morgen da de sender det over.

Skrevet

ja det er -30 på vinterdresser, ikke vårdresser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...