Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Det er safe i resepsjonen, lurte på å låse inn der, er det til å stole på? Agia marina, hotell alexandra...
Gjest -<<- Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Kommer helt an på hvilket utland og om det er nødvendig å ha det på seg eller om man bor fast et sted. En hotellsafe hadde jeg hatt null betenkeligheter med å etterlate passet i, sånn i de aller fleste land.
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2009 ok:) er på Kreta dette her
Blind Gudinne Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Har alltid levert passet i resepsjonen, vi. Det og andre verdisaker- som hjemnøklene og bilnøklene + litt reservpenger tilfelle noe skal skje.
Sannali Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Dersom hotellet ikke har mulighet til å oppbevare passet har jeg gjemt det i den stoffremsa som dekker hengslene inni kofferten. Har konkludert med at ingen tyver gidder å dra på den tomme kofferten min:) -med mindre de bruker den til å ta med seg alle klærne mine da...
Lfpm Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Safen i resepsjonen hadde jeg kanskje lagt det i, da er i allefall de som jobber der ansvarlige (tror jeg). Men ville vært skeptisk til å bruke safe på hotellrommene. De er ofte kjøpt inn i store kvanta (ikke akkurat de dyreste og beste) og du vet ikke hvem som har tilgang til de (om det finnes flere nøkler eller en universalkode e.l.).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå