Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har truffet en nydelig fyr, men eksen hans er så stygg, så litt på bilder av dem på facebook og herregud hun har både hengepupper, veier minst 80 kg og er j*vlig stygg.. Jeg føler meg veldig pen i forhold til henne, men blir veldig skeptisk nå til ham.. Om han har vært sammen med en stygg jente før, betyr det at jeg er stygg også?? Eller at jeg er med en fyr som rett og slett ikke eier smak?? Hjelp:(
Gjest Tale30 Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Dette er vel bare tull? Hvis ikke, så har du kanskje funnet en mann som faktisk evner å se lengre enn det ytre. Det vil komme godt med i årene fremover
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Det betyr at du er veldig fordømmende, og at han nok har et bredere syn på skjønnhet enn det du pr.dags dato har.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 ha ha ha ha er du 10 år eller? ..du er nok styggere enn du selv tror;)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Og ingen skjønner at dette var en parodi på det andre innlegget her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå