Gjest Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Har vært kvalm i 2 dager,og i morges så hadde jeg så intens hodepine,orka IKKE å se på lys eller noe,måtte ringe sambo og be han komme hjem fra jobb og ta vare på lillegutten. Nå er hodepinen vekk,men den kvalmen er der enda,men hva hjelper mot den da? Er ikke gravid hehe.
lille sprelle Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Syrlige drops. Småspising (spise lite og ofte) Mandler Cola Syrlige drikker Ingefær Salte ting - (saltstenger, potetgull mv)
Sannali Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Er noen andre i familien kvalme? har du kastet opp? Kom kvalmen før hodepinen? Dersom det vedvarer og ingen "vanlige" råd hjelper synes jeg du skal kontakte fastlegen din.
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 ingen andre har det sånn nei,kun jeg. Og jeg kasta opp i går og i dag. Kvalmen kom før hodepinen ja, Tenkte jeg skulle ringe legen i morgen å høre viss jeg ikke har blitt bedre. kjenner det presser i tinningene mine hele tiden,og hjelper ikke så mye med paracet. Liten matlyst har jeg også. Og takk for tips :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå