respektatauten Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 er litt vesen i hodet for tiden, så i går stressa jeg og trodde jeg var alt for sein til jordmor, jeg "hadde time" 09.30, og ramla inn døra på lege kontoret, meldte meg og alt var greitt.. så kom det en annen dame med baby-mage, og jeg tenkte at nå har jordmora rota litt med tidene.. (vi har bare ei jordmor) hun andre ble ropt inn, og jeg regna med jeg sku inn etter henne, så jeg kunne bare vente på legekontoret. så kommer ei ny dame med mage, og blir ropt inn.. da går det opp for meg at jeg ikke hadde time før 10.30!! jeg hadde møtt opp EN TIME for tidlig til helse-undersøkelse! haha, litt overivrig kan en vel si!! noen andre som ikke henger helt med?
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Hahaha! du får kjøpe deg en liten kalender bok=) Jeg har alltid den i vesken og kan ikke leve uten..
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Føler jeg svever lit rundt i ørska selv her for tiden. Alt må gjentas opptil flere ganger, ting bare går inn det ene øret og ut det andre :/ Litt gullfiskhukommelse om dagene Og jeg som alltid har vært så flink til å huske ting!
Mummimamma 09+12 Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Hehe...jeg har det med å drømme at jeg kommer for seint til avtaler og sover derfor fryktelig dårlig. MEN forsov meg faktisk en time for jobben her om dagen! Sjefen ringte og vekket meg...
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Ikke noe bedre her, jeg kom 1 døgn for tidlig til min første time hos legen(uke 10). Dama i luka så spørrende på meg, du her nå i dag. Det er i morgen du har time. PS jeg hadde skrevet ned riktig dato + tid i almanakken min, men jeg hadde bare innbilt meg at det var dagen før enn hva det skulle være. Ja, ja godt det ikke var 1 døgn for sent da, det hadde vært litt dumt.
respektatauten Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2009 hehe, ja, det er godt det ikke bare er meg:p har blitt avhengig av kalenderen på mobilen for å huske ting.. i ettertid e det jo bare å le av det... =) men har heldig vis fått time klokka 10.30 neste gang også, så da skal jeg vel huske det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå