Panterjenta85 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Har ei lita tulle i magen nå og hun har hikke utrolig ofte... Bare det i seg selv er en totalt sprø opplevelse. kommer hun til å fortsette med denne hikkinga når hun kommer ut? Vi voksne hikker jo bare en gang i blant.. Syns ikke barna jeg har i barnehagen heller hikker så mye.. Syns det virker utrolig mye å hikke så mye som hun gjør..
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har 3 barn. 2 av dem kan jeg ikke huske hikket inni magen i det hele tatt, og jeg er ganske sikker på de nesten aldri hikket som babyer heller. 1 derimot hikket utrolig mye (samme gjør vesla i magen), og han hikket kjempeofte som bitte liten baby. Det avtok etterhvert, og han hikker ikke noe særlig nå som han er 2 år, men første 3-4 mnd hikket han masse. Litt artig :-)
skilt Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Lukas hikket og utrolig mye inni magen.. Han har fortsatt med det etterpå og, og som liten baby var det ofte. Nå er han snart 3 år, og han hikker en gang om dagen ca..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå