Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

med barn ja....Skulle til legen med minsten etter 6 dager med feber, da ringte de fra skolen, måtte hente mellomgutt som hadde slått seg under øye, den kulen! Så da ble det to gutter til legen, bare virus, og bare masse underhudsblødning hos mellomgutt. Hjem for og lage litt middag til resten av ulvene og pakke til mellomgutts fotballcup i morgen, da hyler minsten blod blod!! Der står han med fingeren i været og blodet drypper, ånei legen igjen tenker jeg. Men etter og ha vasket og plastret ser det bra ut:)) så en stykk gutt med feber og plastret hånd, en stykk med blått øye og en som snart skal ta stingene i hånden etter og ha stukket seg på kniv på sløyden! Jammen godt noe av dette skjedde vekke fra hjemmet, ellers hadde jeg vel snart fått hjemmebesøk tenker jeg:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi oi, ja jammen skal de gjennom noen runder hos legevakter og diverse disse små! Godt det som regel ender bedre enn det ser ut til!

Frøkna her har verdensrekorden i tryn, slå, skrubb og snubling tror jeg. Synes det skjer noe hele tiden. Så er det vel bare et tegn på sunne og aktive barn tenker jeg:-)

Skrevet

Hjelpes, en ulykke kommer sjelden alene! Du slipper hvertfall å kjede deg, da c",)

Håper alle gutta(og mammaen!) kommer seg uten varige men ;-)

Skrevet

Hehe alt er bra i heimen, er ikke så ille egentlig, bare virker sånn av og til når alt skjer på en gang. Vi har vel egentlig vært spart for den helt stor dramatikken når jeg tenker meg om.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...