Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er størst mellom 2 uker og 4 mnd, etter 6 mnd er den ekstremt liten og etter 1 år nesten ikke-eksiterende, men helt over er den faktisk ikke før man er voksen. De fleste kan puste lettet ut med god samvittighet etter 4-5 mnd da :-)

Skrevet

Veldig få som dør etter de har fylt ett år, men det kan skje opptil 2 år tror jeg.

Gjest 5 andre
Skrevet

De aller fleste krybbedødsfallene skjer i løpet av de første 12 mnd. Rent statistisk sett er det mellom 6 uker og 3 mnd flertallet av disse dødsfallene skjer, men som sagt er det ved 12 mnd alder at man regner faren for over...

Gjest 5 andre
Skrevet

Ser at det opereres med forskjellig tall her.. Både helsestasjonen og sykehuset har sagt 6 uker til 3 mnd til meg, men jeg aner ikke hvor de har tallene i fra..

Skrevet

Faren er størst mellom 0-6mnd. Etter to år er den nesten ikke eksisterende. Men voksne kan jo også dø mens de sover uten at man finner noen forklaring.

Skrevet

Lillebroren til samboeren min døde i krybbedød når han var 5 mnd,så jeg har hatt ekstra angst for krybbedød nå etter Adrian kom siden faren hans har hatt det i familien ( er jo ikke arvelig,tror jeg,men har tenkt mer på det fordet om)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...