♥ DAME Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Fy f*** som skummelt. Mannen kom fra kjøkkenet med kruset i handa og det eksploderte, i 1000 knas. Rett ved snuppa der hun ligger å sover oppi lekegrinda. Helt utrolig at hun ikke fikk glovarm kaffe eller små glassbiter på seg. Gikk bra med mannen også. Vi skvatt noe voldsomt, og hanken han holdt i gikk også i 1000 knas. Og vi har maaange sånne krus. Vi tør ikke bruke de nå. Kan vi levere de brukte tilbake og få pengene igjen eller?
It's all about me Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Send mail til produsenten. De vil nok gi dere bra kompensjasjon som plaster på såret i tilegg til erstatning for de andre dere har.
♥ DAME Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 Jepp, det skal vi jammen meg gjøre. Vi tok vare på alle bitene og den sølvringen som er rundt. Tusen takk
Staark Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Har bare hørt om ett tidligere tilfelle, og det var da søsteren min satt ett slikt krus i mikroen. (Mao hennes egen feil, siden de ikke skal i mikroen) Kan du legge ut svaret du får fra de her?`(Jeg har de krusene selv, og bruker de mye..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå