Gå til innhold

Hei alle som kommer inn etterhvert;)


MizzMing

Anbefalte innlegg

Det var jammen ikke mye liv her nå,men det kommer seg nok tenker jeg;)

 

Jeg teste svakt positivt i dag (3+3) Og ikke på morgenurin;)

jeg er bare super happy og klarer ikke slutte å smile.

Dette var bare en fantastisk start på ferien;)

Håper bare spira sitter nå;)

 

Lykke til alle andre som kommer inn;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Ja her var jammen ikke mye liv. :)

 

Jeg testet positiv 5 dg før ikm (10 dpo). Har aldri fått så tidlig positiv test før. Synd jeg ikke prøvde å teste tidligere. Hmmmmm.

God sommer og lykke til!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hei!

Jeg testet positivt i dag, 3+3. Testet for sikkerhetsskyld, siden jeg skal til Stockholm i helgen, og ikke ville drikke om jeg skulle være gravid.

Klarer nok ikke å ta helt av enda, da dette blir mitt 4.svangerskap i løped av 1 år.

Men kanskje er de vår tur denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til begge to;) Her i mars klubben skal vi bli vettu;)

Ønsker dere masse lykke til;)

god tur til Stockholm;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Veeldig svak strek på fredag, to sterke streker imorges. Jippi! Skal ta en digital test ikveld eller imorgen. Jeg er glad med forbehold, det er bare tre måneder siden jeg mistet gutten min i uke 35. Det kan bli et tøft svangerskap.. Men, velkommen til oss alle i marsklubben og lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg testet positivt på torsdag :o) To dager før IKM... Jeg er veldig usikker på hvilken klubb jeg skal i, siden kalkulatorene sier ulikt (etter befruktningsdato). Ville inn her og hilse på siden jeg kanskje havner her etter hvert ;o) Gratulerer til de som har tisset i kryss eller fått to streker og så krysser jeg for de som jeg håper kommer inn her ;o) Jeg blir kanskje med i to klubber en stund.... håper det er greit.... :o)

 

(Bra det ikke er skuddår neste år;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, da melder jeg meg inn jeg også i denne klubben...

Det gikk på et forsøk, skulle egentlig vente til neste måned med å begynne å prøve, holde oss unna sengekos, men vips.. glade er vi iallefall..

 

Håper alle klarer å være med hele veien:) krysser fingrene !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint det kommer inn fler her ;) Her skal vi få det morro sammen;)

 

Her er alle velkomne etter min mening hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Hører til her jeg også:)

IKM i dag, men testet positivt allerede på fredag. Kun hatt kjemisk før og ikke en ordentlig graviditet..

Tester fortsatt som en gal for jeg klarer ikke helt å tro det enda. Jeg har hatt ømme pupper i ca 10 dager, fikk litt ømme brystvorter igjen igår og er trøøøtt! I tillegg har jeg blitt forkjølt, men jeg er ved godt mot for jeg er GRAVIIIID:)

 

Lykke til jenter, håper den sitter der den skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se flere som kommer :) Jeg kommer nok også til å være både i februar- og marsklubben. Menstermin er 2. mars, men mest sannsynlig blir jeg satt igang før. Det blir spennende å følge hverandre utover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg får vel bare melde meg inn her jeg også. Var hos legen på torsdag, prøven da var veldig uklar. Legen sa: "den kan være positiv, men ikke håp for mye enda, det er veldig tidlig. Vi tar en ny i begynnelsen av neste uke"

Og da jeg var innom i går, leverte jeg prøven da jeg kom og etter en stund kom legen ut, pekte på meg og sa "Du, du kan bare være glad!" Snakk om artig måte å få bekrefta graviditeten på!

 

Beregnet termin etter siste mens er 2.mars.

 

Dette er mitt første svangerskap, jeg håper alt går som vi ønsker, dette barnet er ønsket!

Jeg er 28 år ung, gift og har hest. Utenom hesten, liker jeg godt å strikke, og endelig har jeg noen å strikke til!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Menstermin 3. mars. Har ei jente som blir to i februar:o) Ikke akkurat planlagt, men veldig velkomment!! :o)

Gleder meg til å følge dere. flere som har barn fra før av her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei j er med.. har 3 unger, jente på 7 og to gutter på snart 6 og 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei :)

 

Jeg fikk GRAVID på en digital i går. Skulle egentlig ikke prøve før etter sommeren, men er jo bare glad for å være i gang :)

 

Har fra før 2 jenter på 5 og 2.5 år.

 

Har foreløpig termin 5 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut som om det kommer fler og fler inn hit ja, det er stas.

Gratulerer til alle som har blitt gravide;)

 

Symptomer på noen eller??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss i mai for å begynne å prøve. Men tenkte å ta d helt med ro, vi har to gutter fra før på 2 og 5. Så vi stressa ikke med å blir gravid nå. Men VIPS der satt den gitt!

Men har ingen symptomer, så klarer ikke helt å tro det!

Men glad er jeg. Og litt forvirret :)

Er foresten 24 år, fra Rogaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Alt tyder på at jeg skal være her inne:)

Terminkalkulatoren har gitt beregningen 2 mars- så det kan jo fort bli februar:)

 

Har ei lita ei på 10mnd nå og vi gleder oss til nestemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg og blir med her :)

Vi har også ei lita tulle på 10 mnd, men vi ville ha to tette så vi er glade :) Kan ikke huske helt når siste mens begynte, men jeg tror det var den 24. mai, så da er foreløpig termin 2. mars her og.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg og ;o) Fortsatt i litt sjokk tilstand - vi hadde ikke trodd det skulle klaffe på første førsøk, gitt! Har en skjønn liten jente på straks 10 mnd så her blir det også to tette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det full klaff to mnd før prøving *ler*

 

en liten kar som blir tre i januar gleder seg til å bli storebror 6mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hører jeg til inne her da :) JIPPI! det tok vist 3 mnd med prøving på nr. 2:) min første er født i oktober 07, så de blir jo någenlunde tette slik vi ønsket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg testet positivt eller GRAVID på CB digital i går 28.juni og har mens-termin10.mars

 

Dette blir vårt tredje vidunder, har en gutt født nov. -03 og en jente født juni -05 (19 mnd mellom dem ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!!! :D Mistet for et år siden, prøvd siden da. Endelig:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hörer jeg også til her. Var hos jordmor i dag,fikk bekreftet at jeg er 5 uker snart 6 uker på vei. Veldig spennende,det er vårt förste barn,så jeg håper alt kommer til å fungere. Bor i stockholm. Gleder meg til å fölge fröet mitt. Og far begynner å skjönne hva som begynner å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...