Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 hei,er det noen som vet hvordan man får meldt fra til moderator dersom det er tråder man syns er veldig upassende?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Det er ikke noe vits i, siden de ikke er her lenger. Med mindre det er reklame i innlegget, da. Da kan det hende at de sletter det.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 tosøtesmå-enrødogenblå: tull og tøys,dem sletta ett innlegg for meg i forrige uke!
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Send mail til webmaster, da pleier de å slette...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 18:03 her igjen,send mail til [email protected] om du vil ha en sletta,men kopier med linken til innlegget og legg den ved i mailen. Tok ikke 3 timer engang før dem hadde sletta det for meg iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå