Gå til innhold

ang melde innlegg til moderator


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,er det noen som vet hvordan man får meldt fra til moderator dersom det er tråder man syns er veldig upassende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe vits i, siden de ikke er her lenger. Med mindre det er reklame i innlegget, da. Da kan det hende at de sletter det.

Skrevet

tosøtesmå-enrødogenblå: tull og tøys,dem sletta ett innlegg for meg i forrige uke!

Skrevet

Send mail til webmaster, da pleier de å slette...

Skrevet

18:03 her igjen,send mail til

[email protected] om du vil ha en sletta,men kopier med linken til innlegget og legg den ved i mailen. Tok ikke 3 timer engang før dem hadde sletta det for meg iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...