Gå til innhold

Må bare spørre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sparka i korsryggen igår av broren til ei venninne, han er 6-7 år tror jeg, å fikk veldig vondt, idag hadde jeg også vondt i ryggen, hadde også litt vondt i den ene siden min, i morgen er jeg 14 uker på vei..

ringte legen idag fo rå spørre hva jeg skulle gjøre..

fikk bare beskjed om å se det ann hvis jeg fikk vondere eller fikk vondt i magen så skulle jeg til legevakta, men alikevel så er jeg så bekymra :/

Er det noe dere kan si så jeg få slappa av litt? : )

Takk for svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan svare? :(

Skrevet

Hvis du er redd for barnet, så tror jeg du kan ta det med ro.. Det er ikke så veldig store saken inni der når du er 14 uker på vei, og det ligger veldig beskyttet inni der. Spesielt hvis sparket kom mot ryggen. Ryggen blir vond etter et spark, og så vil det ofte spre seg fordi man beveger seg litt annerledes. Det er som legen sier, hvis du ikke har vondt i magen, så er det i hvert fall ingen fare:) Ryggen vil sikkert være sår i noen dager, og så bli gradvis bedre. God bedring, og hvis du ikke synes du blir bedre, så ring legen igjen og be om en time så han kan se på deg...

Skrevet

huff magen er vond idag å frykter det verste :( skal jeg ringe legen eller ikke?

Skrevet

Kjære deg, er du usikker og redd så ring legen din du..heller en gang for mye, vet du...

Skrevet

da har jeg ringt legen fikk beskjed om å ringe legevakten i kveld å be om en ul!

han skjønte meg veldig godt at jeg var engstelig og redd!

så sa han at hvis jeg fikk problemer bort på legevakten i kveld å di ikke ville ta ul på meg, så skulle jeg si til dem at di skulle ringe han:)

Han er kjempe flink lege, samtidig som han er en venn av familien :D

så da skriver jeg et innlegg senere ikveld om hvordan det gikk :D

Åh nå føler jeg meg bedre siden jeg kan trøste meg med at jeg skal til legevakta idag:D

Skrevet

Det var bra at du ble tatt på alvor!! Lykke til i kveld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...