Bringebærdrops Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Skal begynne å kjøpe inn til barnehagestart Har kjøpt en liten sekk fra Bergans og regntøy har vi. Hva trenger vi?
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Ja, det har jeg tenkt litt på å. Bestilte strykemerker/klistremerker i natt så jeg kan begynne å merke klær
___ Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Litt avhengi av alder og hva slaks barnehage det er , men stort sett trenger man ikke så mye annet i barnehagen enn det man likevell bruker hjemme. Klær og sko har jo de fleste barn likevel. Ellers skal de ofte ha tøffler eller innesko, matboks og drikkeflaske. Til høsten bør de ha ullundertøy eller tilsvarende og en vinterdress til vinteren, men ellers har ikke mine hat behov for noe spessielt.
Mom2Two Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Tøfler/innesko Gummistøvler Cherrox til vinteren Vintersko til kaldere vær Regntøy Vår/høstdress Ullundertøy, flere sett Vinterdress Gode luer, votter og halser Tjukke sokker Matboks, evt. drikkeflaske Ullgenser og ullbukse Det var det jeg kom på i farten.
Bringebærdrops Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2009 Takk for svar Da har jeg ført opp mer på lista mi Ting jeg ikke helt har tenkt på. Strykemerker skal jeg bestille ikveld
Gjest En vakker gutt på tre år Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Må bare legge til her: Fleceegenser! Og gjerne også fleecebukse, men fleecegenser tror jeg er det plagget som er brukt mest i barnehagen her. Under høst/vårdress, under vinterdress på de kaldeste dagene, under regntøy, bare genseren i stedet for jakke ved egnet vær, osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå