Prinsessa og Nurket i magen<3 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Noen som bruker denne solkremmen på barna deres? I mine øyne synes jeg faktor 50 høres så voldsomt ut..men men jeg vet ikke jeg Såg at det også hadde kommet ny spray vichy enfants 30, den er nå uten parfyme. Er det den samme solkremmen som vichy enfants 50? Bare at forskjellen er faktorene..? Håper det er noen apotekere eller noen andre som vet noe om dette =)
Sistah*G07*J09* Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 har hørt at det er nok med faktor 25 til unger. Men man vet nå aldri. kom over denne testen på solkremer greit å vite hva som inneholder farlige stoffer, og hva som er greit å bruke. Selv bruker vi garnier kids 30faktor (tror jeg). veldig god å smøre ut http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.6630713 babyer (under 1år), skal jo helst ikke være i direkte sol, så hørtes litt mye ut med faktor 50. klær og faktor 25/30 er mer en nok synes jeg.
Gjest Tipsie Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Hei! Har ikke erfaringer med denne selv, da jeg jenta mi fremdeles ligger i magen. =) Men denne har skoret aller best i test! Har notert meg den for å bruke den på jenta senere hvertfall. Det er jo bare bra å bruke høyest mulig faktor! Bruk den sier jeg -så er du hvertfall sikker på at barnet er godt beskyttet mot sola! =)
Nydelig gutt 07 + ny spire 09 Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Vi har brukt Vichy enfants 50+ litt i år, men synes den er alt for vanskelig å smøre utover. Brukte kun 30 i fjor, og den er mye enklere å smøre utover. På apoteket sa de at begge var like bra med tanke på solfaktoren. Siden vi skal til syden i sommer, har vi i tillegg fått tak i sånne små klistremerker som man klistrer på huden til barna og som sier fra når det er på tide å smøre igjen. Spent på om det funker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå