Gjest Lykkeliten2 Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Slaa denne min lille jente (2aar 7 maaneder) var i 3aarsdag i dag og i godteposen var det ikke mindre enn 12!! kjaerlighet paa pinne og 3 bittesmaa poser med haribo smaagodt og 5 myke karameller........... tror at moren maa ha vaert litt vel stresset i butikken (har jeg nok? har jeg nok? best aa ta litt til...) mamma skal naa kose seg i kveld :-)
Blind Gudinne Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Å hjelpes... det var mye! I de bursdagene poden har vært i ( han er 3) og det har vært godteposer har det vært 1 kjærlighet, en fox, noen gullmynter/sjokolade-fotballer( typisk sånn sjokoladenett man kjøper på Nille), 4-5 biter smågodt ig kanskje en liten kjekspakke. Syns det holder i massevis!
*bolla pinnsvin* Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Skjønner ikke poenget med godtepose til så små unger, jeg... Kos deg med godiset
alvamamma Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Jeg synes ikke kjærlighet på pinne hører hjemme i en godtepose i en barnebursdag uansett... Min på snart 3 år får det ikke. Både i forhold til sikkerhet og fordi det er det aller verste godteriet for tennene. Jeg må plukke de ut hver gang.. Arghh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå