Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Går liksom i min egen boble,får ikke med meg noe av det sambo.sier,glemmer fort og er helt "ute". Andre som har det sånn?
liten spire Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 ja føler meg sånn om dagen jeg også Har litt over 3 uker til termin så håper jo dette skal bli litt bedre surrer liksom inni min egen verden om dagen hehe Ikke veldig praktisk med 3 barn fra før pluss att vi pusser opp så er jo greit å ha litt kontroll på ting noe jeg vaneligvis føler jeg har mens nå syns jeg liksom ikke att noen beskjeder fester seg inni hode hehe hører hva som blir sakt men det er borte like fort Godt det er flere av oss
meg & to små vampyrer Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er litt i den sløve høygravid-tåka selv nå... Er ganske sliten, men får ikke hvilt når jeg sover. Våkner pga ubehagelig å sove med denne magen hele tida. Og er bare generelt ganske sløv.
Duggfrøken Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Nikker ivrig... Ja jeg er veldig sånn. Satt her forleden og lurte på hvor det ble av mannen min. Ble nesten liltt engstelig for han var jo her nettopp. 10 min senere kommer han inn ytterdøra, hadde vært på Rimi. Han hadde tilogmed spurt om det var noe jeg trengte på butikken før han dro. Jeg hadde svart og sakt hade. Men det var helt borte fra meg. hehe.. bare ett eksempel på min "tilstedeværelse" hehe... Hvordan blir vi i ammetåke?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2009 hehe.. tør ikke tenke på ammetåka..
Thea76 Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 ah...trodde det bare var meg...! Godt at vi er flere!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Høygravid tåke? Jeg har hatt dette hele svangerskapet jeg. Fungerer dårligere i hverdagen enn ellers, klarer ikke ta den minste avgjørelse og får ikke med meg ting. Blir dette værre når en er høygravid altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå