Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Vi pleier å storhandle kjøtt etc en gang i mnd når vi får lønn. Det har vi fått idag. Men jeg har hatt kosedag med snuppa mi hjemme så hun er hjemme. Mannen min sluttet 1300 idag. Vi skulle egentlig dra sammen:-)

Men det går jo ikke idag. Men ville dere evt. ventet til imorgen,dratt alene eller sendt mannen? Han er ganske flink å handle men litt udugelig på det også, blir mye sånn pappavarer, hehe; godteri og pottis fordi han syns det fortjener alle og mye fastfood som han syns er kjekt, i tillegg til alt på handlelisten.

Eller så kan vi dra sammen imorgen men siden han slutter 1300 så har han også begynt 0430 og er trøtt og vil gjerne sove en time. Bhg stenger 1600 og da blir det knapt med tid..

Så. Hadde dere dratt alene idag? Er gravid i uke 21 med tvillinger og er sliten men om jeg får i meg litt middag (han skal småhandle litt nå, er ute en tur) så vil jeg være i god form...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ler jeg litt av spørsmålet mitt. Hehe.

Men det jeg mener er at det er litt tungt å ha to i magen, og det er veldig tungt å gå rundt på obs med handlevogn etc, og hadde vært fint å ha han med, men allikevel veldig mye mer praktisk å handle idag.. Får vel bare føle på det:p

Skrevet

Kan dere ikke dra sammen imorgen etter at dere har hentet barnet i bhg da?

Skrevet

Jo, det setter hun nok veldig pris på etter en lang dag i barnehagen, å tilbringe en hel time på kjøpesenter:-) Det er jo hennes favorittbeskjeftigelse. Hehe. Når hun er ferdig i bhg er det rett hjem og spise ellers blir hun veldig sint -og det gidder jeg ikke ha med meg på obs i en time-to

Skrevet

Ja nå ler jeg også, høyt og tydelig!

Du er den eneste som kan avgjøre hva du orker....

Skrevet

Hahahahhahaah ja jeg ler enda mer nå:-p

Har ofte tenkt sånn når folk stiller lignende spm "kan de ikke tenke selv" hahaha.. Huff.. :-p Piiinlig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...