Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Jeg og en venninne av meg var på shoppingtur i byen. Der traff vi plutselig på en annen venninne av meg, som jeg ikke har sett på en stund. Denne venninna mi har hatt litt problemer før, som jeg ikke skal gå videre inn i det. Men problemet førte til at hun raste ned i vekt, og ble tynn og blek. Men nå da vi traff på henne i byen, så hun mye bedre ut. Mere farger på kinnet og hadde lagt på seg litt. Nå så hun friskere ut. Så jeg kommenterete det. Sa hvor pen hun er blitt nå. Da spurte hu andre venninna mi (hun som jeg var på shoppetur med): hva, er du forelska i henne? Plutselig blitt lesbisk, sa hun. At det går an. Bare fordi jeg sa hvor pen hun var blitt nå, så ble jeg plutselig lesbisk. Har ikke noe i mot å være lesbisk, men hvorfor i all verden kan jeg ikke gi en vennine en komplemang uten at jeg plutselig er blitt lesbisk???
Romeren Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Haha, kanskje hun er sjalu fordi du ikke sier sånt til henne Ikke noe å tenke på vel...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Herregud Hørtes ut som en kommentar fra ei under 25. Er hun over 25, ville jeg revudert hele vennskapet er hun under 25, kan hun fristilles ut fra ung og dum
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Kanskje ikke mye å tenke på, men det irriterer veldig.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Vi er på samme alder, 24 begge to. Jaja...dagens utblåsing fra meg. Selv om det kanskje ikke er mye å blåse ut
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Det var da en ekstremt barnslig kommentar. Kanskje hun slang det ut i et forsøk på å være vittig, men det var dagens dårligste. Nei, ikke mer å tenke på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå