☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Får vel begynne med meg selv da... Navn/Nick: Meg og Lille snuppis J06, 2MA Bosted: Buskerud Sivilstatus: Gift Barn: Ja, en jente født i 2006 Prøvd lenge: Siden sommeren 2008. Hjelpemidler: Nei, forsøkte Solvipect og ble gravid på den, men mistet. Ingen Pergo, ingen andre medikamenter. Ble gravid i januar med tvillinger, mistet i MA/BO i uke 12 i mars -09. Gravid igjen i april, mistet i MA/BO i uke 9/10 den 30 mai -09. Prøver igjen =) Har hengt her inne på Bli Gravid i ca 1 års tid snart med unntak av de 6 mnd jeg har gått gjennom nesten hele 1 tri og ikke kommet lenger... men tenker at en gang blir det min tur også!!! Jeg er jo superheldig som har barn fra før - det er jo ingen selvfølge, så setter stooooor pris på datteren min!!! Ha en fin dag alle sammen =) Klem fra
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 nick:nanna32 bosted: sør-tr sivilstatus:forlovet barn:2 jenter født 98 og99 er i 1 pp kom inn på denne siden første gangen i slutten av mai og er ny da:-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Kjempe god ide:) Navn/Nick: Irene/Tirilgirl Bosted: Drammen Sivilstatus:samboer Alder: 40 Barn: Ingenfra før:/ Prøvd lenge: Vi prøvde egentlig ikke, jeg var til laproscopi sept.-08. Ble gravid rett etterpå Sikkert noe som ble "spylt" opp når de satt inn kontrastvæsken...... Ble som sagt gravid sept.-08. Gikk frem tl uke 19 da det ikke ble funnet hjerteaktivitet på UL. Ble satt i gang fødsel 12/2-09. Fødte en liten gutt. Obduksjon vis ingen feil på foster, men jeg hadde mange infarktforandringer i morkaken. Fått noe som heter Antofosfolipidsyndrom. To uker etter fødsel får jeg blodpropper i hele venstre ben og på begge lungene, to ganger. Må gå på blodfortynnende resten av livet. Ble gravid raskt etter første mens, gikk i 8 uker, men fant ikke hjertelyd. Så derfor en BO? Ble utført en MA. Dette var den 27/5. Bruker nå sprøyter (Fragmin) og Albyl-E siden vi ønsker å bli gravide igjen. Og ønsket om et lite barn er nå sterkt:) Savner graviditets symtomene mine:) Siden jeg ikke har gått et helt svangerskap, så har jeg bare erfaring med disse først mnd. Håper jeg er der snart igjen, venter på første mens etter MA slik at jeg kan begynne og regne dager til EL. Stor trøst er at vi har blitt raskt gravide:) Sender masse lykketanker til alle dere andre her inne:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick: Silje/*dreamer* 33pp Bosted: Oslo Sivilstatus: Samboer Barn: Nei Prøvd lenge: Siden desember 06 Hjelpemidler: 4 pergokurer (2 enkle og 2 doble). Sendte søknad om prøverør i dag.
monca*84*j12 Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick: monca-ting*tar*tid (tidligere monca*84*ønsker...) Bosted: Nedre Romerike Sivilstatus: Samboer, men går og drømmer om forlovelse.. hihi Barn: Nei, men har to vakre Gordon Setter tisper=) Prøvd lenge: Januar 08 =( Hjelpemidler: Går på en provera kur som min gyn har satt sammen for meg.. 13 dager av 12 dager på, dette for og få syklusen på riktig vei.. Ellers får jeg nok Pergo til høsten..
K ♥ tærten Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick: ønsker en liten en i 2010 Bosted: Østfold Sivilstatus: Samboer Barn: Nei Prøvd lenge: 1pp Hjelpemidler: Ingen, men skal ikke se bort i fra at jeg trenger noe etterhvert. Har PCO og noe uregelmessig sykluser.
Trulle med tulle og spire Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Nick: Trulle 1pp Bosted: Oslo Sivilstatus: Samboer Barn: Ingen Prøvd lenge: 1pp Alder: 25 Hjelpemidler: Ingen, siden dette er helt ferskt så venter jeg bare og ser hva som skjer en god stund fremover )
Carina har to små gull Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 Nick: Carina_81 Bosted: Tromsø Alder: 28 Sivilstatus: Samboer Barn: Ingen Prøvd lenge: 3 pp etter MA Hjelpemidler: Ingen Ble gravid i oktover-08, men mista desverre vår lille gutt februar i år, var da 19 uker på vei. Ser fram til å bli gravid igjen og forhåpentligvis går det bedre neste gang.
superspent75gravid Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 Nick: superspent75 Bosted: Trysil Sivilstatus: forlovet, skal gifte meg neste sommer:)) Barn: en datter født i 06 Prøvd lenge: siden oktober 08 Hjelpemidler: akupunktur, men vurderer å prøve pergotime hvis det ikke klaffer snart. Jeg har hengt inne her siden oktober, men jeg aldri skrevet noen innlegg. Svarer noen en gang i blandt, men ellers koser jeg meg mest med å lese spennende innlegg her:)) Jeg strevde i 6 år med første mann, men etter bare 5pp ble jeg gravid denne gang. Dessverre endte det i sa like før påske. Kroppen min har ikke greid å få til el etter dette, men denne mnd kjennes det ut som det skjer noe igjen;)) Håper at det er nå det skal klaffe og at spiren sitter!! Lykke til alle sammen=)
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 18. juni 2009 #10 Skrevet 18. juni 2009 Nick: annikken25 - prøver igjen Bosted: Nord-Trøndelag Alder: 25 Sivilstatus: Samboer Barn: Ingen Prøvd lenge: Er vel i 6 pp nå..Har mistet 2 ganger nå på kort tid, og håper det skal sitte en spire igjen snart.. Hjelpemidler: Ingen Har som sagt mistet to ganger nå på kort tid, og tror jeg har EL på gang nå etter siste aborten. Sluttet å blø for nesten en uke siden. Blir spennende å se om det kanskje klaffer med en gang!!! Det hadde vært toppen av lykke:o) Har nettopp sluttet å røyke også, så forholdene skal være optimale for en eventuell spire:o)
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Navn: ØnskerSegSpire Bosted: Østlandet Sivilstatus: Gift Barn: Ingen Prøvd lenge: siden september 2008 Hjelpemidler: dobbel pergo uten virkning... strever med uregelmessige sykluser etter p pille slutt. (sykluser opptil 70 dager :/ ) Håper at syklusene mine stabiliserer seg slik at jeg slipper mer hormonbehandlinger! Håper snart lille spire vil bo i magen min Lykkeønskninger til alle =)
lille vennen og meg Skrevet 18. juni 2009 #12 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick: Lille vennen og meg Bosted: Sør trøndelag Sivilstatus: Samboer Barn: Ja, gutt på snart 4 Prøvd lenge: Har prøvd aktivt siden september, men ikke unngått det siden nr 1 kom. Hjelpemidler: Pergo dobbel kur denne pp, så er bare å håpe
monkri mamma til 4 Skrevet 18. juni 2009 #13 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick: monkri MA 4pp Bosted: ikke så langt fra Hamar Sivilstatus: Gift Barn: ja 3 stk. ei jente på snart 7 år og to gutter på snart 6 og 3 år Prøvd lenge: siden sommeren 2008 Hjelpemidler: ingen. bruker bare cb digital el test. testa positiv på gravid i desember 08 og endte dessverre i MA i februar. tok utskraping fredag den 13 februar. glemmer aldri den datoen.. spennende å se om j har blitt gravid igjen nå. tester neste uke.
Bumblebeee Skrevet 18. juni 2009 #14 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick: Bumblebie Bosted: Akershus Sivilstatus: Gift Barn: jente 10 mnd Prøvd lenge: 1 pp
Bippe77 Skrevet 18. juni 2009 #15 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick: Bippe77 Bosted: Østfold Sivilstatus: Gift Barn: Gutt, snart to år Prøvd lenge: 1 pp
Fru Hormonell Skrevet 18. juni 2009 #16 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick: Fru Hormonell Bosted: Sørum Sivilstatus:Gift Barn: Jente 2003 Prøvd lenge: Siden okt 08 Hjelpemidler: Har denne måneden prøvd Salvie te, grapfruktjuice og Solvipect;) EL tester innimellom. Har IKM neste uke, og har en veldig god følelse, men;=)
Nufsa Skrevet 18. juni 2009 #17 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick: Nufsa Alder: 30 Bosted: Akershus Sivilstatus: Samboer Barn: Nei, men har en pelskledd venn som foreløpig erstatning. Prøvd lenge: Romjula 2008 Hjelpemidler: Ingen, men håper kanskje jeg kan få litt hjelp etterhvert. Har laaaange sykluser på 57 dager +/- og sannsynligvis ingen EL. Har en liten mistanke om PCO.....så tar meg snart en tur til legen.... Har fulgt med her inne en stund, men ikke skrevet noe særlig. Synes det virker som det er masse hyggelige mennesker her, så nå henger jeg meg på jeg også.
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 18. juni 2009 #18 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick: Happy ツ Alder: 27 Bosted: Vestfold Sivilstatus: Samboer Barn: Ingen.. Prøvd lenge: Januar 2009, er i 6 pp nå. Hjelpemidler: Brukt solvipect og ELtester. Vil, vil, viiil...
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 18. juni 2009 #19 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick: Aiva Alder: 31 Bosted: Buskerud Sivilstatus: Gift Barn: Ingen. Prøvd lenge: ca. 13 mnd Hjelpemidler: Ingen. Uke 8+5 oppdaget BO - utskrapning uke 9+3. Dette var i mars. Blodprøve neste uke vil avsløre om jeg har eggløsning... Føler meg litt usikker på om alt er i orden. Venter i spenning altså.. :-/ :-)
ønskebaby2010? Skrevet 18. juni 2009 #20 Skrevet 18. juni 2009 hei!! ja jeg er en av de nye! har vært her en mnd nå. så har mye og lære nick: ønskebaby2010? bodsted: Telemark Sivilstatus: Forlovet Barn: Nei Prøvd siden: kommer ikke igang prøvingen før i Juli fordi min kjære jobber i utlandet (hører vel egentlig til snart klar da kanskje?) Alder:26 ser det er flere med meg som har uregelmessige sykluser.. jeg har heldigvis ikke mer uregelmessige en en syklus på 32-42 dager. lykke til videre med prøvingen alle sammen
babyimagen? Skrevet 18. juni 2009 #21 Skrevet 18. juni 2009 Hei! Jeg er også ny her.... Bosted: Sunnmøre Sivilstatus: Gift Barn: en gutt på 2 år og ei jente på 7 år Prøvd lenge: Nei, 1pp Hjelpemidler: nei Håper vi lykkes!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 18. juni 2009 #22 Skrevet 18. juni 2009 Hei alle sammen Litt om meg ; Navn/Nick: MissMe med spire* Bosted: Arendal Sivilstatus: Forlovet Barn: Nei Prøvd lenge: Nei, den satt på 1pp;D Hjelpemidler: Nei, ingen Fikk svak positiv test på mandag, og to super sterke positive tester i dag Er gravid i uke 5 Er student og driver aktivt med hest. Har også 2 hunder
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 18. juni 2009 #23 Skrevet 18. juni 2009 Navn/Nick:mollemor-79 prøver ivf:) Bosted:Indre Østfold Sivilstatus:Gift Barn:1 datter.Født 2003:) Prøvd lenge:på nr 1,nesten 2 år.Nr 2,6pp men mistet i Ma i uke 21-2007. og nr 3 3pp og hadde da en exu v.eggleder -feb 09. Hjelpemidler:Bare vitaminer og hostesaft. Måtte fjerne begge egglederene mine pga komplikasjoner nå i feb og skal i gang med ivf 29 juli!!!Så håpet er det ennå!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. juni 2009 #24 Skrevet 18. juni 2009 nicket står nedenfor:) bosted: Ålesund Sivilstatus: gift barn: etter 3 lange år med prøving 3 sa og 1 ma ble det en liten gutt på oss. han kom ved hjelp av dobbel pergotime og vitaminer prøvd lenge: ca 6 pp nå... hjelpe midler: jeg har nå gått på to triple pergotime kurer uten noe effekt så til høsten når legen kommer fra ferie så blir det lav hormon injeksjoner.. funker ikke det heller blir det prøverør på oss...
M ♥ ♂-2010 Skrevet 18. juni 2009 #25 Skrevet 18. juni 2009 Bravo! Jeg har vært her noen måneder nå, under et par forskjellige nick: bambina ♥ og Håpefulle M♥. Nick/Navn: Mariposa Ü (Betyr forøvrig sommerfugl på spansk!) Bosted: Vestfold Sivilstatus: Forlovet Barn: Nei, men håååper! Prøvd lenge: Vært prøvere siden april. Har vært litt dårlige på å prøve, så spiren har enda ikke sittet. Håper den snart sitter...! Hjelpemidler: Nei, det vil vi ikke enda. EL-tester er det første vi isåfall skal prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå