Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Stemmer det kinesiske fødselskartet? er det 90% sikkert? hvis alle kan vi et svar for hvert barn de har kan vi få en oversikt. vi tar utgangspunkt i kartet på barnimagen. link: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringraad/gammelt_kinesisk_foedselskart Kopier listen, og lim inn dine svar. Jeg har to barn, og på begge mine stemmer det, så derfor setter jeg to ja under stemmer. din tur :-) STEMMER? Ja Ja STEMMER IKKE?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2009 STEMMER? Ja Ja Ja Ja Ja STEMMER IKKE: Nei
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Det kinesiske fødselskartet er jo bare bullshit, siden far bestemmer kjønnet.. Hehe... Og hva med meg, jeg får tvillinger av forskjellig kjønn - stemmer det litt da? Hahaha...
RødRev Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 STEMMER IKKE på min ene. Har nå en bitteliten bolle i ovnen, iflg det fødselskartet skal det bli en jente, men som Mylian&A.V+2til:-)) har jeg liten tiltro til denne greien, da de ikke tar med noen faktorer hos far.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2009 kan dere kopiere å legge det inn? såååå mye gøyere om vi fikk oversikt :)hvor mange har du shjefsmegga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå