Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 jeg har 1 gang i mnd betaler 500 kr og det er for full vask fra topp til tå i 3 etg.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har en gang i uka. Har 3 etg hus og jeg rydder hele huset strøkent kvelden før hun kommer Hun vasker hele huset og bruker 2.5 timer på dette Jeg betaler 300 kr gangen
Mamma'n til Thias Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Hadde tidligere, før vi flyttet "på landet" Når vi en gang flytter til mer siviliserte strøk igjen, står det definitivt høyt opp på listen *sukk*
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 2.hver uke, 600 kroner for et stooort hus. Deilig!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Vi har "vaske-mann" hver 14. dag. Han tar gulv, bad og tørker støv. Tar og vinduene av og til. Betaler 250 kr ganger og han bruker 2-3 timer. Fantastisk motgift til krangling om hver som skal gjøre hva i heimen.
Soon to be mum Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Vi har også. Hun kommer en gang i uken, og da rydder vi leiligheten før hun kommer. Vi betaler 300 kroner hver gang, da vasker hun gulvene, tørker støv, vasker badet og rer sengene og slikt. Hvis vi legger nytt sengetøy på sengene skifter hun sengetøyet også. I tillegg vasker hun inni komfyren sånn innimellom , og med jevne mellomrom vasker hun av veggene på badet og tar en litt grundigere rengjøring. Hun støvsuger sofaene også. Utrolig deilig. =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå