Gå til innhold

hvor mange her har vaskedame?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 1 gang i mnd

 

betaler 500 kr og det er for full vask fra topp til tå i 3 etg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gang i uka.

 

Har 3 etg hus og jeg rydder hele huset strøkent kvelden før hun kommer

 

Hun vasker hele huset og bruker 2.5 timer på dette

 

Jeg betaler 300 kr gangen

 

Skrevet

Hadde tidligere, før vi flyttet "på landet"

Når vi en gang flytter til mer siviliserte strøk igjen, står det definitivt høyt opp på listen *sukk*

Skrevet

Vi og har!:) fantastisk!

Skrevet

2.hver uke, 600 kroner for et stooort hus. Deilig!

Skrevet

Vi har "vaske-mann" hver 14. dag. Han tar gulv, bad og tørker støv. Tar og vinduene av og til. Betaler 250 kr ganger og han bruker 2-3 timer.

 

Fantastisk motgift til krangling om hver som skal gjøre hva i heimen.

Skrevet

Vi har også. Hun kommer en gang i uken, og da rydder vi leiligheten før hun kommer. Vi betaler 300 kroner hver gang, da vasker hun gulvene, tørker støv, vasker badet og rer sengene og slikt. Hvis vi legger nytt sengetøy på sengene skifter hun sengetøyet også. I tillegg vasker hun inni komfyren sånn innimellom , og med jevne mellomrom vasker hun av veggene på badet og tar en litt grundigere rengjøring. Hun støvsuger sofaene også. Utrolig deilig. =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...