Gå til innhold

Levanger Sykehus - barselhotellet? eller barselavdelingen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man "bestille" rom på barselhotellet? Aldri vært på levanger, så aner ikke hvordan dette fungerer... Får man velge etter fødsel om man vil på barselavdelingen eller barselhotellet??

Å hva er egentlig forskjellen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er slik at hvis fødsel har gått fint og mor og barn har det bra, vil dere automatisk flyttes over til hotellet etter fødselen dersom det er ledig plass.

Skrevet

okei...så man får ikke/trenger ikke velge selv? Å far får være med uansett på barselhotellet?

Flere spm ang hotellet: Er det eget bad/do på alle rommene? Må man ned i kantina for å spise? Eller får man maten på rommene?

(fikk ikke dratt på omvisning, da jordmoren glemte å sette meg opp på lista...*himle med øynene*)

Skrevet

det er 2 år siden jeg var der på omvisning så jeg husker ikke helt hvordan det var da. Fødte på St. Olavs jeg......

Men mener da at det er egne bad og do og at far gjerne får sove der sammen med mor for kr 160,- pr døgn eller noe sånt. Vet ikke hvordan de løser det med mat der, men skulle tro det var kantina som gjaldt? Men kan du ikke ta en tlf til JM og spørre litt da? Hvor bor du?

Skrevet

inderøy:)

Skrevet

Fikk du ikke en info.brosjyre sammen med UL-innkallelsen (det har jeg fått begge gangene).

Jeg fødte på Levanger for ca 10mnd siden. Jeg var i dårlig form etter fødsel, så da måtte jeg på barsel. Venninda mi som fødte for 2 mnd siden var sprek, fikk da rom på hotellet. Må ned i kantina for å spise (kan ta med maten opp på rommet hvis du vil). Babyen kan settes igjen på barnestua slik at du slipper å ta den med ned i kantina. Pappan får ligge over på hotellet sammen med dere for 200kr natta. Det er 8 hotellrom, 6 med eget bad og 2 med et felles bad.

Forskjellen er vel at du får tettere oppfølging på barselavd og at maten blir bringt til rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...