Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en i dag... Knerten kastet seg over den. Og han som *skriker* hvis jeg gir ham banan på skje! Nå suger han som besatt! :) (Og ser ut til å gi bananen ned i teppet samtidig, men det får man vel tåle...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn baby-safe-feeder eller hva det heter?

Mamma hadde kjøpt en slik til snuppa og, gleder meg til å prøve den til helgen! :)

Virker som om alle synes det er stas:)

Og ja, bananflekker på teppet og grøt i gardinene tror jeg er sånne ting man må tåle ja... ;)

Skrevet

Ja, det er en sånn! Tror vi må kjøpe flere nett i morgen.

Skrevet

Ja ikke sant:-) prøvde den for første gang i dag, med druer, og Lillemor var også helt "vill" sutta og smatta og blei knall sint da det ikke var mere igjen og jeg tok den vekk.....fantastisk oppfinnelse;-)

Skrevet

ikke for å skremme men jeg har en anne erfaring med min baby-feeder.

Gutten min fikk oppkuttede eplebiter i sin. vi satt alle sammen ved kjøkkenbordet og spiste. Plutselig ser vi at det ligger en stor bit på bordet. Jeg tar feederen bort fra gutten. Jeg trodde at jeg ikke hadde strammet den grønne ringen godt nok fast. Da ser jeg et stort hull i nettingen. avlangt hull fra topp til bunn. og det verste var at gutten hadde en stor bit i munnen sin. fikk den heldigvis greit ut men alikevel....alle vet hva som kunne ha skjedd!!!!! denne feederen var helt ny. riktignok har min lille gutt 4 tenner men det skal den da tåle. så obs obs på disse feederene. pass godt på og aldri la ungen være alene med de!!!

Skrevet

Jeg prøvde også min i dag for første gang. Prøvde med både appelsin og banan. Og begge gangene var hun helt vill. Smattet og styra fært med den posen. hehe. Morsomt:) Tror den kommer til å bli mye brukt ja.

Ang det at posen kan være farlig, så står det jo på pakka at man alltid må sjekke posene før hvert bruk for å være sikker på at det ikke er hull i den. Gjør man det går det nok bra:)

Gjest yrild
Skrevet

Hvilken har dere Tommy tippie (eller hva det nå heter) eller safe baby feeder)?

Har veldig lyst til å kjøpe en ja...

Skrevet

Jeg skal også ut og kjøpe en sånn i dag, tenkte jeg. :)

I går fikk småtten en brødskalk å gnage på (passet nøye på ham, selvf.), og han var helt vill! Han er fem måneder og iferd med å få sin første tann. Jeg tror i hvert fall det kommer en tann, for han har en hvit prikk på gommen nede. I går var han helt desperat etter å tygge på ting - enda mer desperat enn han har vært gjennom de to siste månedene. Kommer nok til å føle meg litt tryggere når brødskalken (eller andre ting) er inni en sånn pose, selv om man uansett må følge med. Gleder meg til å teste den! :)

Skrevet

Safe baby feeder tror jeg min het. Står 5mnd+ på den:)

Skrevet

Fruktpose ja. Nå trodde jeg det var kommet fruktmos på pose på markedet, og skjønte ikke helt hva det skulle være godt for.

Menjoda. Den er ganske genial. Supert tidsfordriv. Bare vær lur og kjøp heldekkende smekke. Det blir mye gris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...