Gå til innhold

Synes dere synd på de som bare får gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig? Tenker dere at det virker kjipt, eller tenker dere ikke noe over det, evnt. tenker at det virker koselig?

Har bare gutter selv og føler ofte at folk liksom synes litt synd på meg. Er det sånn? Innerst inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, jeg har gutt selv og kunne godt tenkt meg bare gutter jeg :-)

Skrevet

Jeg synes synd på dem som ønsker seg barn og ikke får det.

Skrevet

Nei, himmel og hav...det har jeg aldri, aldri tenkt på. Det tror jeg det er noe du selv bare har hengt deg litt opp i:) Og uansett, blås nå i hva andre tror og mener!!!

Skrevet

Nei virkelig ikke! Min mann sin søster har 3 gutter som er helt nydelige, hvorfor skulle jeg synes synd på henne og mannen?

Jeg har bare jenter og synes ikke noe videre synd på meg selv heller.

Skrevet

Sant det tosøtesmå-enrødogenblå, dem er det synd på

Skrevet

Nei absolutt ikke.

Har en gutt og ei jente selv, og hadde jeg kunne bestille hadde det blitt gutt på neste.

Gutter er tøffe de :o)

Skrevet

Er ofte litt sånn at folk sier, ja ja, dere skal ikke forsøke å se om dere lykkes neste gang da. Akkurat som hver gutt var et mislykket forsøk på en jente..

Skrevet

Nei, alle som har barn er heldige, enten de har bare ett kjønn eller begge representert.

Skrevet

vi har tilsammen 5 gutter, 2 sammen nr 3 kommer i august, sambo har 2 fra før og jeg 1 fra før..

fikk høre sist jeg gikk gravid og denne gangen at "ja, nå kommer jenta", syns det er sårende å få høre slikt..

for oss er det samme hva som kommer, håper heller på at babyen er frisk som en fisk..

har ogaå fått såpass frekt spørsmål om hvorfor vi får bare gutter.. som om det er vår feil..

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke.Vi kan ikke velge våre barn.

Skrevet

Selvsagt kan man ikke velge sine barn, og selvsagt elsker man sine gutter over alt på jorden. Men ja, siden du spør; jeg synes innerst inne bittelitt synd på dem som bare har gutter.. Vet det er absurd, men jeg ville gjerne ha jente da jeg var gravid, vet ikke hvorfor. Jeg har to jenter nå, men blir jeg gravid igjen- da ønsker jeg meg gutt..

Skrevet

For å være helt ærlig (og veldig politisk ukorekt) så gjør jeg faktisk det ja. Jeg ønsket meg veldig ei jente da jeg var gravid, og fikk det. Men går jo ut i fra at hadde det blitt gutt så hadde jeg vært nøyaktig like glad i , og stolt av vedkommende, som jeg er i jenta mi.

Skrevet

Har aldri tenkt over det før jeg ble gravid selv. (jente)

Det beste er vel en av hvert kjønn så man får oppleve hele spekteret, for å si det sånn. Synes ikke synd på de med kun gutter, men må innrømme at det er veldig stas med jente.. Men vet ikke hvordan det er å ha sønn(er).

Skrevet

Helt ærlig, innerst inne og ganske uten grunn: ja

Skrevet

Men i alle dager da.... Synes synd på de?

Vell, for dere som ikke vil ha gutter og som har bare gutter selv. dere får syns synd på dere selv heller, og ikke andre. Jeg har en gutt nå, og er ikke opptatt av hva det blir neste gang. Men hvis jeg skal være litt grunn og håpe så håper jeg på gutt. Så ikke våg å syns synd på meg! Vi er så heldige at vi kan få barn at dere aner det tydeligivis ikke!

Skrevet

Syns ikke synd i folk som får friske velskapte barn.

Skrevet

Helt ærlig, så synes jeg det virker litt kjedelig om nr 3 og 4 er gutter også.. men synes ikke synd på dem nei, men forstår om de ønsker seg jente

Skrevet

Har Adrian, neste gang ønsker jeg meg en jente, men kommer det en gutt til så kommer jeg til å boble over av lykke!!! Helt klart!! :)

Kommer ikke til å synes synd verken på meg selv eller andre om jeg eller de bare får gutter.

De er jo bare hærlige!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...