Gå til innhold

NAV har rotet bort egenandelskortet mitt - er det mulig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

12. mai var jeg på nav sitt kontor her jeg bor og leverte inn egenandelskortet mitt, de sa at frikort ville bli sendt til meg i løpet av fjorten dager..

Tre uker etter ringte jeg å etterlyste det, da sa de de hang etter og at det kunne ta enda to uker før det lå i postkassa.

To uker etter ringte jeg igjen, da behandlet de saker bare dager før mitt kort var levert inn så det ville komme i løpet av en uke.

Idag ringte jeg, fikk snakke med en behandler. Hun sier de har registrert at jeg har levert inn kortet mitt 12. mai, men at de ikke kan finne det. Så nå skulle hun gå igjennom alt en gang til og se om de kunne finne det. Det vil nok ta enda en uke.

Finner de det ikke, må jeg gå tilbake til de stedene jeg har vært og be de sjekke tidligere besøk og skrive ut alt på nytt..

Er dette virkelig mulig tenker jeg, for noen rotekopper!!!

Og imens har jeg ganske store utlegg på behandlingene mine hver uke, så det hoper seg opp her..

Åhh.. FRUSTRERT!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE lever noe til nav uten kopi er min erfaring....

Skrevet

min sambo sitt kort er også missing.. vi har ikke kopi, så det må lete aksjon til her også! dritt lei hele nav jeg!

Skrevet

har du ikke kopi da?

jeg leverer aldri fra meg noe til andre uten å ta kopi uansett hvilken etat det er!

uansett; det er jo bare å¨ringe legekontoret og sykehuset så utsteder de nytt kort til deg. bredre å ta en telefon dit enn å ergre seg over NAV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...