Gå til innhold

HATER MEG SELV FOR AT JEG IKKE.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....KLARER Å SLUTTE Å SPISE SNOP!

Jeg er blitt helt fullstendig håpløs altså, spiser noe snop hver eneste dag. Fått verdens dårligste vane, og jeg blir seriøst feit av det!

Ikke rart en eser ut som en bolledeig når en sitter på ræva hele dagen på jobb, stapper innpå snop daglig og ikke trener. FAEN TA MEG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er: Ikke kjøp snop. Få noen andre til å handle for deg, eller dra på handel når du er mett etter middag.

Du blir sikkert småsprø de ørste dagene og tusler rundt i huset og leter etter snop, men det går over etter et par dager. Kjøp inn frukt i stedet. jeg synes druer erstatter snop ganske godt.

Jeg har gjort dette selv og det unket for meg. Nå har jeg ikke behov for godis lenger, men kan likevel spise litt en gang i uka uten at jeg blir helt gal etter mer.

Skrevet

jeg har blitt så tjukk, så det skal nok noe seriøs jobbing til her.... har lagt på meg noe fryktelig skjønner du :-(

HI

Skrevet

Vel,- for det første..Å legge om livsstil for å gå ned i vekt OG minske i cm er ofte en veldig kjedelig affære..Man føler man trener mye og spiser lite og får lite/ingenting igjen for det mtp vekt og cm...

Man bør begynne og spise sunner og mer regelmessig og trene flere gang i uka...Og man bør fokusere på den positive fremgang man tross alt har..Kjenn at man får mere energi, magen fungerer bedre, man får bedre kondis og man blir sterkere...Om man er lur så drar man til legen først og får sjekke tulike verdier mtp jern, vitaminmangel, kolesterol, blodtrykk osvosv.....

Slike forhold blirraskt påvirket når man legger om livsstil, og det er så mye enklere og fortsette nr man KJENNER at man får det bedre..Om vekt og cm ikke er kommet ned i lnsket mål i løpet a vnoen måneder går man fort lei og man føler det er umulig å oppnå målet..Om man setter seg mål som går p åden generelle helsa og velværeFØLELSE, så får man derimot rask fremgagn, OG det er også målbart...Start med å ta så mange sit-ups og armhevinger og knebøy du greier..Lag ei "testløype" på 3-4 km og se hvor lang tid du bruker..Så trener du bevisst mot å forbedre disse resulat..SÅ om du om 2 mndre IKKE har gått mye ned i vekt, ELLER minket enormt med cm, så kan disse fysiske testene gi en dytt til og fortsette,- for man SER at det man gjør har positiv effekt.

Jeg pleier og si at sunne matvaner og trening ikke betaler godt nok i form av kilo og CM, men man får MYYYYE betalt i form av bedre kondis, sterkere muskler og høyere energinivå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...