Alenemamma :) Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Får besøk av to venniner i morgen, feire bursdagen min:) Vi skulle egentlig grille men det kommer til å regne så det dropper vi, Forslag til hva jeg kan servere, har tenkt på taco pai ? Hvilken kake evt dessert? Alle tips mottaes med stor takk:D
kokko Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 gå inn på matprat.no der får du masse spennenes du kan lage jeg har nettopp vært inne og leste på fylte paprika... det såg veldig godt.. ostekake er altids godt her hos oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå