Soleie m/3 gull :) Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Hvis dere synes bildet av mini er stilig, kan ikke dere være så snill å gi det en stemme da?? http://frimerker.absoluteinteractive.no/index2.html Bildet er nr 47750
FlightlessBird Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 da har jeg stemt på deg =) tøft bilde!!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2009 Tusen takk alicia Er nye stemme muligheter hver dag jenter, gi en stemme i dag også da vel, hehe :)
barney Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Ha, ha - for et utrolig morsomt bilde, ser ut som pjokken virkelig koser seg! Jeg har stemt på deg! Lykke til!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2009 Tusen takk Ja var utrolig morsomt det der, for han la beina og armen sånn av seg selv når vi satt han oppi, hehe Han stor koste seg, og han er bare 6 mnd der faktisk
Soleie m/3 gull :) Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2009 Tusen takk Ja var utrolig morsomt det der, for han la beina og armen sånn av seg selv når vi satt han oppi, hehe Han stor koste seg, og han er bare 6 mnd der faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå