Gå til innhold

Noen som vil gi en stemme?? :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen ??

Skrevet

Kjempefint!

Stemt på deg;=)

Skrevet

Tuuusen takk :)

Skrevet

da har jeg stemt på deg =) tøft bilde!!

Skrevet

Tusen takk alicia :) Er nye stemme muligheter hver dag jenter, gi en stemme i dag også da vel, hehe :):)

Skrevet

Ha, ha - for et utrolig morsomt bilde, ser ut som pjokken virkelig koser seg!

Jeg har stemt på deg! Lykke til!

Skrevet

Tusen takk :) Ja var utrolig morsomt det der, for han la beina og armen sånn av seg selv når vi satt han oppi, hehe :) Han stor koste seg, og han er bare 6 mnd der faktisk :)

Skrevet

Tusen takk :) Ja var utrolig morsomt det der, for han la beina og armen sånn av seg selv når vi satt han oppi, hehe :) Han stor koste seg, og han er bare 6 mnd der faktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...