Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å venter at klinikk Hausken skal ringe meg og fortelle om vi har fått noen befruktning... Fikk ut 13 egg i går, men det vare en del små egg der som sikkert ikke kommer til å la seg befrukte.

Ellers har dem ringt meg tidlig og nå ha dem ikke ringt meg enda...

Huff da blir jeg stresset, tenker jo at det ikke er noen befruktninger og at dem må vente i det lengste for å håpe at noen begynner å dele seg:/

Alt for lett å få negative tanker å bli litt pessimistisk, er jo ikke anna å gjøre enn å vente på den forbaskade tlf.

Men trenger selgfølgelig ikke bety negativt at dem ikke har ringt enda, satser på at dem har hatt det litt travelt i dag;)

Sitter her å krysser fingrene og tenker gode tankerxxxxxxxxxxxxxxxx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

XXX går nok bra skal du se, jeg sitter å venter på at jeg kan ringe inn, jeg skla ringe en gang mellom kl 13 og 15...hehe kommer til å stå på tlf kl 13, er rimelig nervøs jeg og nå, tenk om ikke dette gikk? wræææl....nei

bort med negative tanker og inn med positive.....

KLART det gikk og klart vi begge får befruktede egg!!!!!

klem=)

Skrevet

puh, nå kan jeg puste ettet ut for Jorunn ringte fra klinikk Hausken og måtte beklage at dem ikke hadde ringt oss før for dem hadde glemt oss forde om vi stod øverst på lista over hvem dem skulle ringe!!!

Hun sa det ikke var meningen at dem hadde pint oss så lenge, men dem hadde ikke oppdaget det før en hadde spurt om hva vi svarte til resultatet og da hadde dem oppdaget at dem hadde glemt oss så resultatet var 7 befruktninger og HURRA for det, min store frykt har gått over og jeg er bare såååååååååååååååååå lettet:)

Nesten så jeg måtte gråte litt i lettelse over at det bare var for at dem hadde glemt oss, heller det enn alternative jeg tenkte;)

Skrevet

Ja skjønner frykten din har 1 ønsker 2, men det kommer til å gå helt fint, er garantert at du har fått noen befruktning, du som hadde så store flotte egg og at dem oppdaget litt dårlig sædkvalitet sånn at dem kunne ta icsi i dag!!!!

Skjønner at du kommer til å rinke kl 1300, jeg hadde selv ikke ventet ett minutt lengere;)

Neste gang skal jeg avtale kl.slett på når jeg kan ringe for dette var skikkelig nervepirrende!!

Puh, prøver bare å puste ut her og roe ned for så nervøs har jeg aldri vært før... Har nokk vondt i magen fra før om ikke man skulle få dette i tilegg;)

Hvordan der formen din da, håper den er stigende!!!!!!

Skrevet

formen min er bedre=) mye bedre faktisk, men er fremdeles stiv og støl, så er ikke alle bevegelser som er like gode kan man si..

hehe teller ned er 15 min igjen nå=d så får vi se=)

Skrevet

Godt at formen er bedre:)

Jeg har måtte ty til paraceth i dag så er ikke i toppform jeg heller, er klart man merker det etter uttak for vi hadde en del eggposer;)

Snart bare 5 minutter igjen.... Er så spendt på dine vegne så jeg kan ikke gå ut før jeg vet hvordan det har gått med deg;)

Håper,håper, håper, håper håper, jo dette skal gå så bra så;);););););)

Skrevet

Lykke til begge to i morgen:-) håper dere får satt inn noen fine egg! Ja, det døgnet hvor man venter på telefonen er bare helt forferdelig....uff, uff, og timene føles såååå lenge. Men stakkars dere som ble glemt da! Ikk noe man har lyst til å oppleve akkurat den dagen. Men så bra at resultatet var så flott da! 7 egg er jo kjempebra :-)

Skrevet

Lykke til, hvilke sprøyter brukte dere i forkant? Menopur?Så spennende det blir i morgen da:)

Skrevet

Jeg brukte Gonal-F 150IE!

Har tidligere tatt puregon og også prøve kombinasjon med puregon og menopur uten at det hjalp så mye, men det skal sies at jeg da også var på det verste med endometriosen min, så trur man kunne satt inn 10 egg av toppkvalitet uten at det ville hjulpet på noe!!

Håper og trur at det er bedre forhold nå til at et embryoe skal feste seg;)

Skrevet

Glemte å fortelle om dagens resultat, og i dag hadde dem ikke glemt meg, dem ringte meg ganske tidlig og jeg fikk en veldig god start på morgenen... Juhu, dem var veldig fornøyde så da blir det ikke innsett før på mandagen:) 5 av eggene fikk toppscore trur hun sa A2 uten at jeg skjønner meg så mye på det men at dem var flotte 4 delt. 2 stykker var også veldig bra 4 delt, men litt under toppscore og 2 som var sånn passe dem var 3 delt

Så da har det altså kommet til 2 flere far vi fikk beskjeden i går om 7 befruktede og dag er det 9:):):):):):):) HURRA.

De 2 siste blir det sikkert ikke noe av, men er bare sååååååååååååååå

fornøyd:)

I tilegg fikk jeg en liten overaskelse av mannen i går, for når vi kom hjem fra lunch, lå det en liten gaveeske på puten min og der oppi lå det ett flott smykke jeg hadde i forbifarten sagt at jeg synes var så fint:)

Snille mannen min:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...