Kulå Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Skolearbeid, barnehageting osv... Jeg har gjort til nå, hvorfor aner jeg egentlig ikke. Blir jo bare masse rot av det. Tenker jeg må ha et opprydd der en gang og så kaste en del av det. Litt er jo alltids kjekt å ha....
Lene~mor til tre Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Ja men jeg plukker ut det jeg vil ta vare på og hiver resten. Ellers blir det fort fullt, har kjøpt egen perm hvor jeg legger tegninger og bøker osv o.l i.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Selv har jeg tatt vare på alle "finere bøker", altså det vi i min egen skoletid kalte innføringsbøker/notatbøker, samt en "eksempelbok" fra hvert skoleår av andre ting som kladdebok i norsk, i matematikk, glosebok, tegneblokk... Er SÅ glad for å ha dem i dag, og har gått tilbake i dem mer enn EN gang for å finne opplysninger! Ektefellen har tatt vare på en bok pr skoleår, og skulle i dag gjerne sett at han hadde like mye som meg, atlså en full stor bananeske! Og guttene, som begge går på skolen, har begynt å samle. Akkurat like mye som jeg selv gjorde. Med ektefellens fulle støtte!
blond Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har ikke tenkt på det. Kommer nok til å spare på en del ting, men ikke mer enn at det fyller en kasse for hele barneskolen, f.eks. Ting de lager blir noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå