Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er litt under 1,60, 158 kanskje. Før graviditet veide jeg 46 kg. Nå derimot veier jeg 51 kg...... er 25+2. Og du?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 hvorfor i all verden er det så mange som lurer på hva andre veier? og de som lurer på det er tynne, på grensen til undervektig, er det bare skryt eller? jeg er forresten 160 cm og veier ca 65 kg når jeg ikke er gravid
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 ja det undrar jag också anonym 11:01! Själv är jag 158 lång, väger 55 kg... kanske till och med lite mer nu, var flera månader jag vägde mig!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Vekt er alltid spennende, synes jeg. Vet jeg er litt overopptatt av det, da. Jeg er anonym over her med 46 kg. Ville bare legge til at kroppen min ser helt normal ut - ikke tynn i det hele tatt. Tror bare jeg er spebygd med en benbygning som ikke veier noe i det hele tatt! Har både kurver og valker, jeg.....
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 jag har vägt 46 kg och då såg jag inte normal ut (fast jag tyckte det själv) hade anorexi. Och jag har ingen grov benstomme. Jag menar inte att du har anorexi du som väger 46 kg absolut inte. Jag har inte med dett att göra överhuvudtaget. hihih
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 56 ca. Har ikke vekt. Har en del muskler da. Men får kommentarer på at jeg ser veldig tynn ut av og til.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er 163 og nå veier jeg 59 kg (jeg er ikke gravid), det er alt for mye synes jeg. Fettet sitter rundt lår, rumpe og særlig magen :-( 52 kg er den fineste vekta på meg, da er jeg normalt slank 50 og under, ser forferdelig ut på meg. Da er jeg for tynn og kan se litt sykelig ut. Jeg klarer rett og slett ikke å gå ned. Ahh, jeg VIL ned 7 kg!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #10 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er 1.61 cm og veier 60 kg(ca). Syns det er passelig med 57 kg for meg. Mindre enn det, så ser jeg rett og slett syk ut. Har vært helt nede på 48 kg, og da var jeg bare ei beingrind. Helt forferdelig. Liker ikke bildene fra den tiden der. Jeg var ikke syk, men hadde mange konflikter og problemer utenfra. Mye mentalt press. Da mister jeg matlysten. Jeg har aldri vært av dem som trøstespiser.
serin@ Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er 163 og veier rundt 50 kg nå. Er veldig spebygd og kunne godt ha veid et par kilo mindre.. Ideal vekten min er 48, og jeg driter i om ifg bmi så er jeg undervektig, for jeg ser langt i fra undervektig ut!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #13 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er 1.57 og veier nå rundt 60kg. 56kg er min trivselsvekt, men stresser ikke for å komme dit. Var nede i under 48kg (da sluttet jeg å veie meg) og da så jeg ikke ut. bein og knokler sto ut, vondt for å sitte siden det ikke var noe fett på rompa. Min mann klaget over atdet gjorde vondt når jeg satt i armkroken hans. Så da startet vi oppfetningskur på meg. For å si det slik, så var det ikke helt frivillig at jeg var så tynn.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 18. juni 2009 #14 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er 1.59 og veier litt forskjellig. På det tynneste veide jeg 50 kg, var da 18 år og altfor tynn pga mistrivsel. Tror min idealvekt, etter å ha født 2 barn, er rundt 58 kg. Veide 64 kg i januar, og gikk da ned 4 kg. Følte meg myye bedre! Har hofter og gode lår, er ikke spedbygd. Nå er jeg gravid i uke 13, og veier fremdeles 60 kg. Skal prøve å holde vekta litt i sjakk og ikke gå opp altfor mye. Syns det er vanskelig å gå ned i vekt, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå