Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 noen som har gjort dette? kostbart? hvordan gjøres dette, og kan man være hjemme når undersøkelsen fåretas? har skjønt det slik at man får en båndopptaker festet på seg.. (?).. får man på forhånd nye time hos lege når 24 timer har gått? håper noen kan svare:)
Gjest Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Du får nok ikke ny time med det samme nei, men man bli koblet av apparatet og så leveres det inn til beskrivelse. Så får du sikkert ny time når svar foreligger. Det tar litt tid å lese av vet du, er jo 24 timer som skal tolkes og beskrives.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 .. ok:) burde jo ha tenkt meg det! hehe vet du om det er "vanskeligere" å få tatt 24 t ekg enn vanlig ekg? altså..frykter at legen bare kommer til og si at jeg er hypokonder eller noe sånt hvis jeg ber om 24 t ekg.. :/ spesielt ettersom jeg er bare 22..snart 23 år.. men saken er jo den at jeg har hatt dette i over en mnd nå, med masse uregelmessig hjerteaktivitet, hjertebank , bråvåkning og gisping etter luft osv.. regner ,og håper at det har noe med stress og gjøre da.. går i ett for tiden .. 3 mnd siden jeg ble mamma for første gang, samboer jobber døgnet rundt,så jeg får nesten ingen avlastning fra barnepass.. jeg har en mor som er alkoholiker og en veldig splittet familie ellers.. hele situasjonen min tar veldig på sover sinnsykt dårlig.. sukk.. sørgelig hele greia!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Har du fortalt legen din om dette? Snakk med legen din så finner dere ut av hva dere skal gjøre. Er det en god lege skal h*n ta deg på alvor og høre på bekymringene dine. Det er godt mulig det er stress, men kanskje dere kan komme frem til en løsning som gjør at du kan få mindre stress. Uansett ikke kjekt å ha det slik som du beskriver i innlegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå